Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

2 Nisan 2015 Perşembe

Kadınımın Şarkısı - Eda Tuzcalı





Kitap Adı: Kadınımın Şarkısı
Yazar: Eda Tuzcalı
Seri Bilgisi: Seri Değil
Sayfa Sayısı: 518
Basım Yılı: 2015
Yayınevi: Dokuz Yayınları


Oldukça gizemli ve duygularını saklayan bir kadın olan Sea'nin yolu dünyaca ünlü Rock yıldızı Robert Peters ile kesişir. Robert ondan etkilenmeye başladığını keşfettiğindeyse işler sarpa sarar. Çünkü Sea'nin uzun yıllardır süren bir ilişkisi vardır. Robert, kelimelere dökmese de ona karşı boş olmadığını gösteren kadının her günün sonunda sevgilisinin kollarına gittiğini bilerek yaşamaya çalışır.

"Neden benimlesin? Ya da soruyu yanlış soruyorum; Neden onunlasın? Ayrıl ondan ve benimle ol. Beni sevdiğini biliyorum."

Sea onun düşündüğü gibi basit seçimler yapma lüksü olan bir kadın mıydı? Yoksa verdiği kompleks kararların ardında başka bir sebep mi vardı? Robert, onun geçmişinde yatan sırrı çözebilecek miydi? Amerika'da başlayıp, Avrupa'da devam eden hatta Türkiye'ye uzanan bir masal…

"Sizi ağlatmak için ne yaptı?" "Beni, beni sevdiğine inandırdı."


Güzel bir etkinlikle karşınızdayız

Ön Okuma için, Romantik Optik 'in bloguna bakmanızı tavsiye ederim ayrıca,

Alıntılar için, Okuma Köşem , Son Sayfası "Hayat"

Yorumlar için, Kitaphane , Okuma Köşem , Gamze'nin Kitap Dünyası , Son Sayfası "Hayat" ve Romantik Optik

Ve güzel bir Playlist için de Gamze'nin Kitap Dünyası  'nı kesinlikle ziyaret etmelisiniz.

Kendi gibi kalemi de güzel olan Eda Tuzcalı yeni kitabı "Kadınımın Şarkısı" ile karşımızda. Çok akıcı bir kalemi var kendisinin. Bu yüzden onun kitaplarını okurken hiç sıkılmıyorum.



Gelelim kitap hakkındaki görüşlerime,

Son zamanlarda popüler olan ünlü rock yıldızı ve esas kızımızı konu alan bir hikâye var karşımızda.

Konu klasik gibi gözükebilir ama diğerlerinden büyük farkları var. Öncelikle kitabımızın büyük çoğunluğu yıldızımız Rob'un gözünden anlatılıyor. Çapkın, serseri, piç kurusu, aynı zamanda adonisli, baklavalı, dövmeli ve de oldukça romantik bir karakter. Sea'ye gelirsek, aslına bakarsanız tam olarak çözemedim karakterini desem yeridir. Hatta "delidir ne yapsa yeridir" diyorum. Şaka bir yana, inatçı, dediğim dedik, takıntılı, gıcık ve tiyatroya aşık bir insan. -Durun onun hakkında öğreneceğiniz büyük bir sürpriz kitabın sonlarına doğru sizi bekliyor.-

Rob çok güzel bir şarkı yazar ama eksik bir şeyler vardır. Şarkıyı tamamlaması için güçlü bir kadın vokal gerektiğini düşünür ama hiçbir ses ona aradığı tatmini veremez. Güzel bir öneriyle Sea'yi dinlemeye karar verir. Bingo! İşte o ses, bu sestir. Derken çalışmalar başlar ve ikilimiz arasında da muhteşem bir çekim başlar. Rob'un hamle yapmasını engelleyen tek şey Sea'nin bir sevgilisi olmasıdır. -Gerçi daha sonra hamle yapmasına engel olmadı ya neyse.-

Yakınlaşmalar, aralarındaki çekim ve karşı konulamaz ateş sonrasında çiftimiz tavşanlar gibi olurlar. -Cidden tavşanlar gibi abartmıyorum arkadaş!- Ama, bir ama var burada uçuk bir erotizm yok kitapta korkmayın yani. Yazarımız her şeyi dozunda ayarlamış.

Tam her şey yoluna girecek, bir orta yol bulacaklar, birlikte olacaklar derken.... Eda'cığım öyle bir sahne yazmış ki, tam da ben Rob'a aşık olmuş, toz pembe hayaller kurarken küt kiye kafa üstü çakıldım. :(

(Burada hislerimin tercümanı olarak aşağıdaki şarkı devreye giriyor canlar mutlaka dinleyin.)




Ben affetmedim de Sea affetti. Yavrum affettin de niye süründürüyorsun çocuğu hayret bir şey ya...

Hatta finale yakın öyle bir şey yaptı ki, onu o çok sevdiği "Saçların"dan tutup bir güzel sürüklemek istedim. Üstüne iki de tokat çakaydım acayip rahatlardım yani.

Sea'nin salaklıklarını bir kenara bırakırsak çok tatlı bir şekilde bağlandı konu.

Bence sıkılmadan okuyacağınız güzel bir kitap. Sayfa sayısı sizi korkutmasın bir çırpıda bitiyor. Kitapta çok yazım hataları mevcut umarız ikinci baskıda bu hatalar giderilir. Onun dışında gönül rahatlığıyla alıp okuyabilirsiniz.


Son olarak Facebook sayfamdaki çekilişe katılmayı sakın unutmayın.

https://www.facebook.com/YorummUstasi 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...