Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

10 Ocak 2015 Cumartesi

Seni Hissediyorum - Irene Cao




Kitap Adı: Seni Hissediyorum
Yazar: Irene Cao
Orjinal Adı: Io ti sento
Seri Bilgisi: Trilogia dei sensi #2
Sayfa Sayısı: 288
Basım Yılı: 2014
Çeviren: Melike Ayçe Güzel
Yayınevi: Orkinos Yayınları


Elena, onu tutkunun ve aşkın karanlık yüzüyle tanıştırarak bambaşka bir kadına dönüştüren Leonardo tarafından terk edilmiştir. Yaşadıklarını unutmak ve yeniden hayata dönebilmek için kendine bambaşka bir yol çizer; yaşamında büyük değişiklikler yapar. Tam da iyileşmeye başladığını düşündüğü ve otuzuncu yaş günü pastasının mumlarını üflemek üzere olduğu o akşam,Elena'yı büyük bir tesadüf beklemektedir. Zihninin derinlerine ittiği, haz dolu günlerine ve büyük aşkına duyduğu özlemle yüzleşmeye hazır mıdır?
"Ah Elena… Sana karşı koyamıyorum," diye fısıldıyor Leonardo. "Buna direnmeyi denedim ama nasıl başaracağımı bilmiyorum. Seni hissediyorum Elena, seni hissediyorum…"

Evet yeni yılın ilk yorumuyla karşınızdayım. Kitabı okuyalı bayağı bir süre oldu fakat yorumu yazmak için ancak fırsat bulabildim.

Bu arada ilk kitabı okumadığı sonradan farkettim :F Gerçi yazar ilk kitapta geçen olayları bu kitapta da ara ara, detaya girmeden anlatmış o yüzden bir sıkıntı çekmedim okurken. Rahatsız olduğum tek bir konu vardı yazar kitabı şimdiki zamanda yazmış ki bu benim için gerçekten çok kötü. Okumamı zorlaştırıyor kitaptan zevk alamıyorum böyle olunca. Onun dışında hikâye ilgi çekici diyebilirim.

Elena umutsuz bir aşık. Leonardo ile bir geçmişleri var. Ona tutkuyu, şehveti öğreten bu adam, her şey yolunda giderken Elena'yı terk ediyor. Bu ayrılığın ardından Elena, büyük bir yıkım yaşıyor ardından da hayatına çekidüzen vermeye ve kendine yeni bir yol çizmeye başlıyor. Öyle ki yeni bir iş yeni bir sevgili bile edinmiş. Her şey tıkırında gidiyor derken yine karşısına Leo çıkıyor. İlk seferindeki gibi yine aralarındaki çekim karşı konulamaz. Elena yanlış yaptığını bile bile yine de kendisini ateşe atıyor. Bu seferki ateş ilki gibi de değil üstelik, daha yakıcı.

Çok şok edici bir şekilde bitti kitap bu yüzden üçüncü kitabı acayip merak ediyorum umarım yayınevimiz bizi fazla bekletmez.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...