Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

19 Kasım 2014 Çarşamba

Aşk Kanatları - Güneş Demirel




Kitap Adı: Aşk Kanatları
Yazar: Güneş Demirel
Seri Bilgisi: Seri Değil.
Sayfa Sayısı: 464
Basım Yılı: 2014
Yayınevi: Ephesus Yayınları



Bazı aşklar derin izler bırakır. Çekip gitmek yetmez unutmaya.

Kerem, gözlerinin içindeki ışıltıya yakalandığı an tutulmuştu Bade'ye… Bade aşktı… Hayattı… Nefesti… Ateşe dokunmaktı… Ona bakmak bile, ateşe âşık bir pervane gibi yanmayı kabul etmek demekti.

Bade her hücresiyle âşıktı Kerem'e… Hiç kimse onun gibi ürpertemezdi yüreğini, titretemezdi benliğini. Ancak Kerem'in korkuları, Bade'nin güvensizliği, ayrılığı davet etmişti aşklarına Ama ayrılmak, aşktan vazgeçmek değildi. Aşk bitmiyor, tutku dinmiyor, yürek söz dinlemiyordu…

Bade'nin yenemediği gururu ve vazgeçemediği inadıyla savaşabilecek miydi Kerem? Bir savaş mıydı ki aşk? Mutlu olmak için, diğer yarısının peşinden koşmalı mıydı insan? Susmak yerine, haykırmalı mıydı aşkı?

Güneş'im Demirel'im kız sen ne güzel yazıyormuşsun öyle. Kitaba başladığım andan itibaren elimden bırakamadım. Ertesi gün işe gideceğimi bile bile gece yarılarına kadar okudum. Sonra kıyamadım bitmesin hemen diye elim gitmeye gitmeye bıraktım kitabı.

Neden daha uzun değildi he he. Bade ve Kerem müthiş bir ikiliydi. Bu arada Kerem en çok sevdiğim isimdir o yüzden ayrı bir sevdim karakteri. Sevdim derken evire çevire dövmek istemediğim anlamına gelmiyor bu Kerem'i. Ahh elime bir verecektiniz ki onu şöyle bir güzel ıslatıp ıslatıp dövecektim. Ama kızzz sonra kıyamadım ya la çocuk sırılsıklam aşık.

Bade üniversiteye yeni başlamıştır. Biraz yabani, biraz içine kapanık bir tiptir. Sonra bu durumdan rahatsız olur ve onunla arkadaş olmaya çalışan Gizem'in yanına gidip yeni bir dostluk başlatır. O kadar iyi arkadaş olurlar ki aralarından su sızmaz. Gelin görünki kader ağlarını o zaman örmeye başlamıştır. Gizem'in abisi Kerem, Bade'mize göz koyar ne yapıp edip onu elde etmeye çalışır. Kerem çapkının, ayran gönüllünün teki. Bade'de sürekli ona karşı çıkıp direnince daha da çok ilgisini çeker.

Kerem ne yapıp edip en sonunda Bade'yi kendine aşık eder. İşin kötü bir tarafı vardır. Bir kaç ay içinde Kerem, yurtdışına okumaya gidecektir. İşte aralarındaki gerilimde böylece başlamış olur. Kerem İngiltere'ye gider, Bade okuluna devam eder ama telefonda görüşmeler artık yetmemektedir Bade'ye, Kerem'i özlemekten çok yorulmuştur. Gerisini tahmin edebilirsiniz heralde. İş burada bitmiyor tabiki olaylar arap saçına dönüyor. Tek bir gerçek kalıyor ortada o da birbirlerine duydukları tarifsiz aşk.

Hikaye, kurgu, karakterler hepsi bir birinden şahaneydi. Hiç abartmıyorum abicim kitap şahane. Yani ben nedense yerli yazarları okurken bir tereddüte düşerim acaba beğenecekmiyim, yoksa sıkılacakmıyım. Güneş Demirel beni acayip şaşırttı. Okuduğum ilk kitabıydı ve kitaba aşık oldum :D

Ellerine kollarına yüreğine sağlık Güneş'im. Sen hep böyle güzel yaz ben seni hep okuyayım. Bakın kesinlikle ve kesinlikle alıp okuyun bu kitabı verdiğiniz, vereceğiniz her kuruşu sonuna kadar hak ediyor. Benden söylemesi yani :D

Yazara Not: Ya şekerim o son iyi hoş güzelde bana yetmedi beni tatmin etmedi yahu. Malum olay ne oldu. O malum şeyden sonra nasıl oldular valla meraklar içerisindeyim yan hikaye istiyorum ben anlamam bir bölümcükte olsa olur. :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...