Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

9 Eylül 2014 Salı

Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout



Kitap Adı: Hep Seni Bekledim
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Orjinal Adı: Wait for You
Seri Bilgisi: Wait for You #1
Sayfa Sayısı: 416
Basım Yılı: 2014
Çeviren: Serkan Göktaş
Yayınevi: DEX


Bazı şeyler beklemeye değer…

Beş sene önce bir partide Avery Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti.


Kitap güzel tabi Jennifer ablam yazarda güzel olmaz mı hiç lakin bana nedense hep tatlı belayı anımsattı. 

Olayın geçtiği mekanların belki bunda etkisi olabilir yani esas kızımız geçmişinden kaçıp yeni bir yerde yeni bir hayata başlar. Üniversitede ilk yılıdır yeni yüzler görmek ona iyi gelir. Ayrıca buradaki insanlar geçmişi hakkında bir şey bilmedikleri için daha rahattır. Esas oğlanımız ise okulun en popüler çocuğu yakışıklımı yakışıklı kendine güveni tam azıcık ukala birazcıkta kendini beğenmiş bir tip. Ama öyle olduğuna bakmayın perdelerini kaldırdığınızda kedi gibi uysaldır. :D

Avery'nin bir sırrı var ama öyle bir noktaya geliyor ki geçmişinden asla kaçamazsın lafı tam oturuyor konuya. Öyle ki geçmişinin etkisiyle yaptığı hatalar yeni başladığı hayatını bile mahvedecek duruma getiriyor. Cam'in de geçmişinde sorunlar var fakat Avery'nin ki gibi değil. Birbirlerini tamamlamaları gereken yerde yine Avery'nin geçmişi aralarına giriyor.

Konu bariz tanıdık ama olay döngüsü tabiki farklılıklar gösteriyor. Güzel akıcı bir kitap tabi arada kızın afra tafralarına gıcık olmadım değil yani. Jennifer hep bu kadın karakterleri dövülesi yapıyor nedense.

Merak ediyorsanız tabiki okuyun derim lakin bence ikinci baskıyı bekleseniz daha iyi olur çünkü kitap baştan sona yazım hatalarıyla dolu onu da geçtim hani amatör bir yayın evi olsa anlayış gösterebilirim ama DEX'in böyle bir hata yapması karşısında ağzım açık kaldı arkadaşlar alttaki fotoda da göreceğiniz gibi resmen çevirilmemiş cümle var görünce oha dedim ya bugüne kadar hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım. Ne diyeyim yazık olmuş umarım bundan sonra daha dikkatli olurlar. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...