Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

2 Ağustos 2014 Cumartesi

TTNET Dolandırıcılığı!


Merhaba sevgili kitap dostları bugün buraya belki bir film belki de bir kitap yorumu yapmayı çok isterdim ama lanet TTNET'in bana yaptığı kazığı anlatacağım.

Bir kitap aşığı olarak yeni siteleri kitaplara erişebileceğim yerleri sürekli takip eden birisiyim ve bu kitap aşkının haksız yere kurbanı oldum. TTNETKitap adını duyunca ne yapmışlar bir bakalım site siteye girdim. Burada yaptığım tek hata bu e-kitap olayının sadece İos ve Android kullananlara özel olduğunu bilmememdi. Öyleki bu özellikte telefonunuz ya da tabletiniz varsa ttnetkitap uygulamasını indirip kitaplarınızı bu uygulama üzerinden okumanızdı.

Bu bilgiye sahip omadığım için siteye ilk girdiğimde gözüme çarpan ücretsiz e-kitaplar oldu hemen ücretsiz linkine tıklayarak sayfaya girdim ve gözüme ilk çarpan kitapta Optimum Kitap'tan çıkan Boğulan Kız oldu. Kitabı zaten merak ediyordum ücretsiz olduğunu görüncede tabiri caizse üzerine atladım. Kitabın kapağına tıkladığınızda çıkan sayfada en altta kitabı ücretsiz satın al yazıyordu tıkladım ve satın aldım. Kitabı aldım ama Pc'ye indimi inmedimi anlayamadım bu yüzden kitaplığıma git yazan yere tıkladım ve karşıma satın almadığım ve ücretli olan bir başka kitap çıktı.

Satın almadığım bir kitabı almış gözüküyorum ve bu da faturama yansıtılacakmış bak bak. Şu an o kadar sinirliyimki anlatamam bu TTNET'in yaptığı ilk dolandırıcılık değil. Siz siz olun kesinlikle TTNETKitap'a girmeyin ücretsiz diye milleti kandırıp arkadan satılmayacak başka bir ücretli kitabı kakalıyorlar.


Allah aşkına bakın Dijital Çağda Dost Kazanma ve İnsanları Etkilemenin Yolları - Dale Carnegie isminde bile meymenet yok kitabın yayın evi kusura bakmasın ama benim değil para vermek yüzüne bile bakacağım tarzda bir kitap değil şuradan  içeriğine bakabilirsiniz kitabın ve birde benim okuduğum kitaplara bakın. Kıyas kabul etmez. 14,90tl verecek olduktan sonra alacağım 1000 tane kitap bulurum ben okuduğum tarzda. Onu ge.tim bir de e-kitap bu ben baya bildiğimiz kitap alırım abi. 

TTNET bunu ilk kez yapmıyor demiştim doğrudur. Bir işlem yapmak için bile hat sahibinin "Onaylıyorum" demesini isteyen bu kuruluş beni onayım olmadan TivibuNet üyesi yapmış ve uzunca bir süre bunu farketmediğim için fazla para ödemiştim. Bu da tuz biber ekti doğrusu. 2 yıl taahhüdüm vardı biter bitmez internetimi değiştireceğim yeter artık bu rezillikler bir de arayıp sanki çok birşey yapmışlar gibi sorununuzu çözemiyoruz demezler mi al o fiber kablolarıyla hepsini boğ.

Size tavsiyem TTNET'e hiç bulaşmayın arkadaşlar sonra benim gibi uğraşıp durursunuz ama bu burada kalmayacak o parayı ödemeyeceğim ve ne gerekiyorsa yapacağım ister tüketici hakları olsun ister diğer yerler gerekirse haberlere bile çıkarım bu iş burada bitmez. Benim resmen zekama hakaret ediyorlar siz giderken ben dönüyordum bunu da bilin.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...