Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

22 Mayıs 2014 Perşembe

Yeni Kitaplarım...

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yazmayı planladığım bir yazıydı fakat fırsat bulamadım. Kitaplarımın bir çoğunu alalı bayağı bir zaman oldu. Alacaklarım bitti mi tabiki hayır daha bir sürü alacağım kitap var battım ben :(

Epsilon


Bernhard Hennen - Ejderha Elfleri I. Kısım
Bernhard Hennen - Ejderha Elfleri II. Kısım

Almak hiç aklımda yoktu fakat kitapçım çok ısrar edince dayanamadım aldım.

Colleen Hoover - Yeni Bir Umut

İlk kitabı çok severek okumuştum ikinciyi almasam olmazdı.

Oliver Bowden - Suikastçının İnancı

Epsilon'un armağanı. İncelemem için gönderdiler çok teşekkür ediyorum tekrar kendilerine.

Martı


Kendare Blake - Kan Giyinmiş Kız

İngilizce okuma listemdeydi çıkacağını öğrendiğim andan beri sabırsızlıkla bekliyordum.

Alyssa Day - Atlantis'in Kurtuluşu

Severek takip ettiğim bir seri.

Artemis


Karen Marie Moning - Gölge Ateşi
Veronica Roth - Kuralsız
Veronica Roth - Yandaş

Kesinlikle almam gereken kitaplardı.

Aspendos


Tarryn Fisher - Fırsatçı
Karen McQuestion - Aşka Merhaba
H.M. Ward - Yaralı
A.L. Jackson - Kalbimin Sahibi

"Kalbimin Sahibi" çok sevdiğim bir arkadaşımın hediyesi ;)

Pena


Jessica Sorensen - Ella ve Michanın Sırrı
Jasinda Wilder - Seninle

Sayfa6


Pegasus


Sergey Lukyanenko - Gündüz Nöbeti
Deborah Harkness - Cadıların Keşfi
Marie Lu - Efsane
Elizabeth Hoyt - Buz Prenses

"Buz Prenses"i de ben arkadaşıma hediye aldım ama hala göndermedim kınım kınım kınıyorum kendimi.

Yabancı



DEX & DEXPlus




Woow yine en fazla DEX'ten almışım kitap.
"Kış Güneşi"ni biliyorsunuz incelemem için göndermişlerdi.

Listem şimdilik bu kadar parayı bulduğum vakit bir çuval kitap daha almayı düşünüyorum.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...