Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

12 Ekim 2013 Cumartesi

Witches of East End - Season 1, Episode 1




IMDb: 6.9
Yapım: 2013 / Amerika
Türü: Dram / Fantastik
Oyuncular: Julia Ormond, Jenna Dewan-Tatum, Rachel Boston, Eric Winter, Daniel DiTomasso, Mädchen Amick

Konu: Melissa de la Cruz'un aynı adlı romanından uyarlanan Witches of East End merkezinde, iki kız çocuğu annesi olan cadı Joanna Beauchamp yer alıyor. Kızları Freya ve Ingrid'ten cadı oldukları gerçeğini gizleyen Johanna, Freya'nın nişanlanması ile birlikte gelişecek süreçte kızlarına gerçek kimliklerini yani, son derece gizli ve ölümsüz birer cadı olduklarını açıklamak zorunda kalacaktır.
İlk bölüm için güzel giriş yapan bir başka dizide Witches of East End oldu. Şimdilik bu diziyi de beğenmiş bulunmaktayım. Cadıları seviyorsanız beğeneceğiniz bariz. Ayrıca Melissa de la Cruz'un kitabından uyarlanma bir dizi olması kitapları merak etmeme neden oldu.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Cadı olduklarını bilmeyen cadılar kendilerini bilmedikleri bir dünyanın içinde buluverdiler bir anda.

En çok etkilendiğim ve merak ettiğim kısımlar; Freya'nın nişanlısı cadı değil belki ama kardeşinin cadı olduğu bariz ve 400 yıldır kızı bekliyor. Aynı rüyaları görmeleri falan iyiydi ama sonu ne çıkacak merak ediyorum doğrusu. Ayrıca nişanlısının annesini de hiç gözüm tutmadı.

Kertenkele suratlı diğer adamın (bir filmde ya da dizide yine böyle uyuz bir rolde olduğunu hatırlıyorum sanki) kızı öldürmek için resme hapsetmesi. Kızın bir şeyden haberi yok yavrum ya, dünyaya her geldiklerinde önceki yaşamlarını unutuyorlar ve değişiyorlar.

O lanette neydi öyle ya kızlar ölüyor kadın anında hamile kalıyor vuuv o kadar yıl çekilirmi o be =D Kızları kaç kere doğurdu tam olarak acaba. Kardeşinin laneti iyiymiş ama he kedi gibi dokuz canlı derler ya aynen öyle de, şimdi harbi harbi öldümü yoksa tekrar geri gelecek mi? Biri seni gerçekten öldürmek isterse kalıcı olarak ölürsün derken kastettiği kazayla değilde kasti olarak öldürülmek miydi? Eğer öyleyse kendisi kalıcı olarak gitti demektir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...