Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

15 Ekim 2013 Salı

The Walking Dead - Season 4, Episode 1


Favori dizilerimden biri olan The Walkin Dead'te sonunda başladı. Bazılarınıza çok durağan bir bölümmüş gibi gelebilir. Genel olarak bakıldığında bir kaç sahne dışında evet durağandı diyebilirim ama çok ilginç yerlere değindiler o durağanlıkta da. Özetle benim beğendiğim bir giriş oldu bu sezona.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Her sezon  yaşam standartlarını biraz daha iytileştirdiklerini görüyoruz. Bu sezonda da hapishaneyi tam bir çiftliğe çevirmişler, bahçeler, ahırlar yaşanılacak bir yer haline getirmişler orayı güzelde olmuş hayat bu kadar berbatken güzel bir şeyler yapıp hayata tutunmak harika bence.

İşler biraz ciddileşiyor bu noktadan sonra. Başlardan itibaren çitin oradaki bir zombiye sürekli dikkat çektiler ilk gösterdikleri andan itibaren ondaki değişikliği farketmiştim. Gözleri diğer aylaklar gibi değildi. Gözleri kanamış gibi duruyordu ve kırmızı sizinde dikkatinizi çekti mi? Ben dedim bunun altından kesin bir şey çıkacak diye. Sonunda gördük o çocuk ısırılmış falan değildi birden hastalandı ve küt.

Ayrıca hayvanların da hastalanması çok büyük bir şey çıkacak bunun altından ve ben meraktan çatlıyorum. Neler dönüyor? Ne oluyor? Anlatacak kimsede yok ki, tamamen kendi başlarınalar ve bu  virüs kesinlikle evrim geçiriyor.

Öyle çok merak ediyorum ki sanırım çizgi romanlarını okumaya başlayacağım :D

Ve ilk sahnede çalan şarkı ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...