Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

26 Ekim 2013 Cumartesi

The Vampire Diaries - Season 5, Episode 3-4


3. bölüm her ne kadar sırların açığa çıktığı bir bölüm olsada bana çok yavan geldi sonu iyiydi lakin pek yorum yazacak değerde görmedim açıkçası o yüzden 4. bölümü bekledim. 4. bölüm ise yine her zamanki aksiyonlu tadındaydı. Üzücü bir bölümdü ve Elena'ya ne kadar gıcık olduğumu bir daha hatırlattı bana =D

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

3. bölümde Stefan'ın, Silas'ın nasıl görsel ikizi olduğunu öğrenmiş olduk. Elena'da onun ta o zamanlardan beri sevgilisi. Kendilerini ölümsüz yapınca doğa denge sağlamak için onların görsel ikizlerini yaratmış. Qetsiyah'ın neden Silas'a böyle bir ceza verdiğinide anlıyoruz bu bölümde.

Beyin kızartma olayı aslında geçen sezonda Stefan'ın da düşündüğü şey değilmiydi Elena ile yaşadıklarını unutmak istiyordu onun açısından iyi oldu gibi sanki bu Stefan daha çok hoşuma gitti. Önceki melankolik halinden eser kalmadı.

4. bölümde de daha çok bunun üzerinde duruldu. Belki hatırlar diye Elana'nın yaptıkları acayip sinirime dokundu ya resmen flört etti adamla sonra da ben Damon'la birlikteyim diye yapıştırıverdi suratına Stefan'ın.

Tamam adamla bir geçmişin olabilir de yani flört etmek ne abicim. O yılışık hareketleri bilmem ne, salak bu kız ya. Neyse sinir olmayacağım tamam. Bir noktaya değinmek istiyorum oyunculukları acayip iyi yani 2 farklı karakter canlandırıyorlar ve onların gerçekten aynı kişi olduklarını unutuveriyoruz.

Şu kolejdeki profesörün olayı ne acaba meraklardayım çocuğu resmen öldürdü ya la. Ayrıca Bonnie'nin ölümünün ortaya çıkması ben bile ağladım he ya bu dizideki ölümler hep üzdü beni özellikle Aleric'te çok ağlamıştım.

Gelecek bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.
Bölüm Müzikleri

Sara Bareilles - Gravity
Manchester Orchestra - I've Got Friends
Cage the Elephant - Back Against the Wall
Howie Day - Longest Night
The Naked and Famous - Hearts Like Ours
Birdy - Without a Word
Von Bonneville - Cards With The Devil
Babe Youth - Happy Faces
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...