Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

12 Ekim 2013 Cumartesi

The Vampire Diaries - Season 5, Episode 2


Yine güzel bir bölümdü. Bu diziyi izlemekten büyük bir zevk alıyorum arkadaş. Çok çabuk bitiyor sanki bölümler ya tam heyecanına kaptırıyorum kendimi bir bakıyorum bitmiş.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

- LAN! Caroline'ı nasıl orada tek başına bırakırsınız. Bak söylemedi demeyin bir şey yapacaklar orda o kıza. Daha olay aydınlığa kavuşmamışken onu da yanlarına almaları gerekirdi.

-Saykomuyum neyim bilmiyorum ama Elena'nın hara-kiri yapması acayip hoşuma gitti =D Kaşla göz arasında Silas hemen etkisi altına almış onu. Stefan'ı düşün derken Damon'ın yüzündeki ifade.. yavrum kıyamam ben sana ya la.
-Ayrıca o profesörden de bir şeyler çıkacak. İkinci bir Shane vakasımı bekliyor bizi acaba.

-O değilde Katherine ile yeni bir ekip mi kurulacak nedir. Jeremy'nin lafına içerlemiş hatun geri dönüp onlara yardım etti. İnsan olunca huyumu değişti nedir.

-Son olarak Stefan'ın dayanamayıp insanlığını kapatmış olduğunu öğrenmiş olduk böylece. Şimdi ne olacak acaba.

Listedeki şarkılardan Ellie Goulding - Burn'ü dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim son zamanlarda sıkça dinlediğim bir şarkıdır. Dizide dinlemekte ayrı güzeldi.
Bölüm Müzikleri

Tyrone Wells - This Moment Now
Plumb - Dont Deserve You
Ferras - Dont Give Up
Paper Route - Better Life
Ellie Goulding - Burn
The Rival - Say Now
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...