Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

4 Ekim 2013 Cuma

The Vampire Diaries - Season 5, Episode 1


Sonunda sezonumuz başladı. Bence TVD çok çok iyi bir başlangıç yaptı. Güzel bir bölümdü heyecanla izledim. Tabi Klaus'un eksikliği hissedildi ama değişik olaylara geçiş yapıldığı için bu eksiklik sanırım pek hissedilmeyecek. İleriki bölümlerde bizi çok güzel olayların beklediğini düşünüyorum.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


- Neyseki Elena ve Damon'ın arası iyi bu durum Delena'cıları pek bir sevindiriyordur.

-Stefan'ın durumuna gerçekten üzüldüm büyük bir çelişki içerisinde ve bende aslında insanlığını kapatması taraftarı değilim. Düşünsenize Silas gibi iki tane olur o zaman. Gerçi Silas çok soğukkanlı, Stefan ise resmen hayvan gibi oluyor.

-Silas'a gelirsek, bir şeylerin peşinde olduğu bariz tabiki Damon'a da dediği gibi sürprizi göreceğiz kanımca kısa zamanda. Katherine'i neden istediğine gelirsek, tahminim kanıyla alakalı tekrar insan olduğu için kanı belki tedavi olabilir. Ondaki kurnazlıkla ne kadar insan olmuş olsada uzun süre yakalanmayacağını düşünüyorum. Silas'ın güç gösterisi ise müthişti. Geçen sezonda belirtmiştim Silas ilk vampirse Klaus ve  kardeşlerinin köken diye anılması garibime gidiyor. Aradaki boşluğu umarım mantıklı bir şekilde doldururlar.

-Ah be Jeremy kuzum nedir senin başına gelenler. Bir kere daha ölseydi çok pis küfür edecektim he, yeter artık yahu Sam ve Dean'i de geçti =D

-Bonnie ise tam bir muamma ne olacak sonu çok merak ediyorum ölü olarak kalacakmı yoksa başka birşeyler mi çıkacak göreceğiz. Ayrıca Jeremy hala avcı ve hala hayaletleri görebiliyor ilginç ölünce avcı yeteneğinin gideceğini sanmıştım.

-Matt'e saldıranlar cadımıydı neydi onlar öyle yahu ucu açık bir olay daha bu sezon cidden iyi olacak gibi duruyor.

-Ve gelelim esas olaya Elena ve Caroline üniversiteye çok güzel bir giriş yaptılar. Elena'nın babasıyla o kız ne ayak acaba. Babası yaşamıyorsa neyim arkadaş. Teknik olarak Jeremy'nin babası aslında peki o kız Jeremy'nin kardeşi olabilir mi?

Önümüzdeki bölümü sabırsızlıkla bekliyorum. Aslında bende de "Şimdi nasıl bekleyeceğim sonraki bölümü" sezonu başlamış oldu. =D
Bölüm  Müzikleri

Lorde - Royals
Cary Brothers - Run Away
Johnny Stimson - Here We Go Again
Amy Stroup - Falling
Smallpools - Dreaming
NONONO - Pumpin Blood
In Flight Safety - Destroy
Vampire Weekend - Unbelievers
Fast Romantics - Time
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...