Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

16 Ekim 2013 Çarşamba

The Originals - Season 1, Episode 3


İşte tam anlamıyla beklediğim gibi bir bölümdü. Şahaneydi, harikaydı, bayıldım. The Vampire Diaries ve The  Originals'a bağlanmama neden olan şey işte böyle bölümler. Off o son neydi öyle nasıl b ekleyeceğim arkadaş bir hafta şimdi.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Klaus'un şu yaratıcılığı yok mu bitiyorum abi. Adamdaki stratejik zekaya bakar mısın? Ortalığı karıştırıp bir de kahraman oldu. O zaten bizim kahramanımız da jhdfjhds. Taktik süperdi abicim biride şüphelenmedi.

Şu Davina, başlarına bela olacak. Nasıl ele alacak ya da nasıl yok edecek bilmiyorum ama Klaus kesin bir şeyler bulur bu soruna da.

İşin en önemli yanı işte bu kısım arkadaşlar o bebek ne öyle. Acayip meraklandım. Yarı kurt yarı vampir biliyoruzda aynı zamanda bir de cadı çıkarmı çööşş derim he. Gerçi Hayley'in ailesiyle ilgili sırlar vardı hatırlarsanız TVD'den bakalım ne çıkacak sırf bu yüzden nasıl bekleyeceğim diye kara kara düşünüp duruyorum.
Bölüm Müzikleri

The Heavy - Long Way from Home
Richard Boulger - From the Night
Eddie Kirkland - I Need You Baby
Liars - Brats
Rachel Rabin - Raise The Dead
Rae Morris - Grow
Mercy Me - The Hurt amp the Healer
Lana Del Rey - Dark Paradise
Hurts - Mercy
Moby - A Case For Shame feat Cold Specks
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...