Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

26 Ekim 2013 Cumartesi

SUPERNATURAL - Season 9, Episode 3


Yine güzel, komik, eğlenceli ve aynı zamanda hüzünlü bir bölümdü. Supernatural vazgeçilmezlerim arasında kesinlikle onlarsız yapamıyorum.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Tam bölüm Cass izledik süperdi ama bir bölüm Cass, bir bölüm Crowley olmasın ya ikisini de aynı bölümde görelim olmuyor özlüyorum sonra =D

Cass'in insan olarak hayatta kalmaya çalışması güzeldi. İyi idare ediyor bence ta ki karşısına bir kadın çıkana kadar. Neyse süper kahramanlarımız Sam ve Dean tam zamanında yetiştiler ve kurtardılar ay bir an gerçekten nalları dikti sandım. Tam ağlamaya başlıyordum Ezekiel hemen iyileştirdi.

Bu Ezekiel'i halen çözemedim. Bir bit yeniği var mı yok mu? Bu dizi beni iyice paranoyak yaptı abicim.

Son sahnelerde yarıldım gülmekten. Cass'in  yorumları, yüz ifadesi bitiriyor beni.

Dean: Korundun mu?
Cass: Melek bıçağım yanımdaydı.

=D Yeminle kahkaha attığım sahneydi. Hele ki Dean'in cevap üzerine yüzünün ifadesi. Aklıma geldikçe gülesim geliyor yahu. 

Ama son sahne koydu be abi. Cass tam çocuk gibi sevinmiş. Yaşayacak güvenli bir yer buldum derken Dean'in gelip burda kalamazsın demesi ve Cass'in yüz ifadesi. Kıyamam ya çok mahzun.

Naomi öldü diyorlar da, o pederlerin öldüğü yerde, pederler öldmeden önce onlarla konuşan Naomi değilmiydi? Ben mi yanlış gördüm yoksa?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...