Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

16 Ekim 2013 Çarşamba

SUPERNATURAL - Season 9, Episode 2


Bu sefer çabuk geldi sanki bölüm. O kadar çok dizi buldum ki her gün birini izlerken vakit nasıl geçiyor anlamıyorum sanırım. Bu bölümde iyiydi ama daha fazla hareket bekliyorum lütfen bu kadar ağırdan almayın şu konuları. Daha fazla aksiyon, daha fazla şapşallık bekliyorum bizimkilerden.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Şu Abaddon güzel hatun hacı. Biraz Charlize Theron, biraz da True Blood'tan Pam'i hatırlatıyor bana. Onu tekrar gördüğüme sevindim belki biraz heyecan katar diziye.

Crowley adamım ne acınası haldesin öyle. Ben biraz o son halinden eserler göreceğimizi sanmıştım ama yine kaltaklığa devam gerçi kendi kendine kalınca o geceyi hatırlamadı da değil. Neler olacak hala meraktayım.

Kevin'ın ortama uyum sağlaması acayip komiğime gitti. Süper hareket çekti kadına ya :D

Ve en ön emli mevzu Ezekiel, şimdilik yardımcı olacak gibi duruyor. Umarım Dean'in de düşündüğü gibi iyi adamlardandır.

Bu bölüm Cass yoktu. O olmayınca eksiklik hissediyorum ya. Yüz ifadesi, şapşallıkları güldürüyor insanı.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...