Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

9 Ekim 2013 Çarşamba

SUPERNATURAL - Season 9, Episode 1


Yes, yes, yes, yes, YESSSS!!! Sonunda başladı Allah'ım inanamıyorum. Süper mutluyum anlatamam, manyak bir sevinç yaşıyorum. Beklediğime değdi. İnanılmaz güzeldi. Diyecek söz bulamıyorum hastalıklı derecede seviyorum bu diziyi karakterleri nasıl özlemişim Cass'i, Dean'i, Sam'i anlatamam size oh derin bir nefes alabilirim artık her çarşamba bereberiz =D

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Dizinin kaldığı yerden devam ediyor olması zaten ayrı bir sevinç yaşatıyor insana. Ama ne şekilde başlasa başlasın bayılarak izleyeceğim tek dizidir. Öyle ki diğer dizileri tekrar tekrar izlemezken ilk sezondan itibaren tekrar izlediğim dizidir kendileri. Neyse konumuza dönelim.

Melekler düşmüş ama ne düşüş abicim onlardaki de görende cehennemden geldiler sanacak. İblislerden bile kötüler ya la bunlar. 

Sam'e çok üzülüyorum ya kıyamam nasıl gözleri doldu. Dean'e kıyamam Cass'e de kıyamam. Seviyorum lan işte hepsini.

Adamım "Death"i görmek ayrı bir keyifti onuda belirteyim. Adam, Sam'i almak için kendi gelmiş ya.

Cass'in başına ne geldiyse hep iyi niyetinden geldi şimdi ne olacak çok merak ediyorum, hele ki bütün melekler intikam için peşine düşmüşken istermisiniz Crowley yardım etsin onlara. Sonuçta geçen sezon son bölümde iyileşmeye başlamıştı.

Ezekiel konusuna gelince, bazıları bir şey çıkacak bundan falan demişler bakalım göreceğiz. Her ne olursa olsun bence Dean doğru seçim yaptı bende olsam kardeşimin ölmesine izin vermezdim. Umalım Ezekiel göründüğü gibi iyi bir melek olsun. İşe bak meleklerinde kötüsü var. Çok güzel bir sezon olacak çookk.

Gelecek bölümü sabırsızlıkla beklediğimi söylememe gerek yok heralde =D

Bölüm başında çalan şarkıyla baş başa bırakıyorum sizi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...