Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

2 Ekim 2013 Çarşamba

İlk defa bir çekiliş kazandım!


Biliyorsunuz ÜKG kızları son turlarında Dublin Caddesi'ni incelediler ve birde çekiliş yaptılar. Çıkmaz ama hadi bir katılayım dedim.

Yaptıkları alıntılarla zaten feci meraklandırmışlardı beni en kısa zamanda da almayı düşünüyordum. Şansa bakın ki çekilişlerini kazandım. Hala şoklardayım inanamazsınız. 

Çekilişe Hanüf'ümün (Romancekolik) blogundan katılmıştım, kuşusu uğurlu geldi. Mirve'mde (Kitab-ı Sevda) kız çekilişi kazandın diye hemen haber uçurdu bana. Benim tepkim hadi ya o benmiyim oldu. Sonuç itibariyle çok mutluyum tabisi.

Heyecanla kargonun yollarını bekledim. Paketi açınca çok güzel bir sürprizle karşılaştım. Dex kapak fotoğrafından şahane bir zarf yapmış.

Şu zarfın güzelliğine bakarmısınız. Yırtılmasın diye yavaş yavaş açtm ve şimdi de duvara asmayı düşünüyorum =D

Hem tur kapsamında çekiliş yaparak bu kitabı kazanmama vesile olan birbirinden şeker ÜKG kızlarına, hem de kitabı gönderen Dex'e kocaman sevgilerimi yolluyorum. Kitap yorumum ise yakında gelecek.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...