Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

3 Ekim 2013 Perşembe

Gezginler Blog Turu Hakkında!


Arkadaşlar üzülerek artık turlarımıza devam etmeme kararı aldığımızı bildirmek istiyorum. Turlarımızı sonlandırmamızdaki en büyük etken yayın evlerinin ilgisizliği ve kayıtsızlığıdır. Karşılıklı çıkar ilişkisine dayalı hiç bir parasal kârın söz konusu olmadığı şu küçücük turumuzda bize 2 tane kitabı dahi gönderemeyen yayın evlerine diyecek söz bulamıyorum ve kendi adımada boykot kararı aldım kitaplarını almayacağım.

Bunun dışında tek mesajımızla bize kitap göndererek turumuza destek olan "Yakamoz Yayıncılık, ON8 ve Arunas Yayıncılık"a çok teşekkürler. Elbet bir gün bende takır takır okuyacağım bu ingilizce kitapları. Hayır gerçekten moralimi bozuyorlar. Bazıları kibarca geri çevirirken, bazıları ise cevap vermeye dahi tenezzül etmiyorlar. Ayıptır ya duyanda 2 kitap değil dükkanın tapusunu istiyoruz sanacak. Yurt dışında yorum yaparak para kazanan insanlar olduğundan haberleri varmı acaba. Tamam belki bizde daha yeni yeni rayına oturmaya başlamış bir oluşum blog turları vs. Ben senden para ismiyorumki 10-15 kişiylede tur yapmıyorum alt tarafı 2 kitap. Tamam diyeceksiniz takipçin az sayfa beğenin az, sen bana destek olacaksınki benim hitim artsın daha fazla insan görsün gelsin baksın yorumuma.Yargısız infaz direk zaten ıyy bunları kimse takip etmiyor aman cevap bile vermeye gerek yok diyorlardır kesin.

Neyse sağlık olsun, yorumlarıma tabiki devam edeceğim ve bir nevi çıkar gözetmeden onlarında reklamını yapmış olacağım ama olsun. Elimde bulunan, arkadaşlarımdan alıp okuyacağım ya da müptelası olduğum seriler dışında bundan sonra yeni kitap aldığımı görmeyeceksiniz. Okuyup yorumladığım kitapların da büyük çoğunluğu ingilizce olacaktır. Saygılar efendim ve beni takip ederek desteklerin en büyüğünü sağladığınız içinde ayrıca teşekkür ederim. Hepiniz tek tek çok değerlisiniz benim için. =)

Dip Not; Teşekkürler kısmında yukarıdaki yayın evleri dışında, şahsıma yorumlamam için kitap gönderen yayın evleri de konunun dışındadır. Yanlış anlaşılma olmasın.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...