Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

17 Eylül 2013 Salı

Son Nefes - Rachel Caine



Kitap Adı: Son Nefes
Yazar: Rachel Caine
Orjinal Adı: Last Breath
Seri Bilgisi: Morganville Vampirleri #11
Sayfa Sayısı: 388
Basım Yılı: 2013
Çeviren: Evrim Şolpan
Yayınevi: Artemis Yayınları


KASABAYA YENİ BİRİ TAŞINDI.
ARTIK VAMPİRLER BİLE TEHLİKEDE!

Morganville, insan ve vampir dünyasını bir araya getirecek aykırı bir düğüne hazırlanırken, kabada sinsi bir tehlike kol geziyordu. Üç vampir aniden ortadan yok olmuştu ve kayıp vampirlerin sayısı giderek artıyordu. Mrynin, Kurucular Meclisi'ni araştırırken, Claire Danvers'da tüm emirlere  karşı gelerek elinden geleni yapmaya kararlıydı.
Claire çok geçmeden kayıp vampirlerden birinin, en son gizemli bir yabancıyla görüldüğünü keşfetti. Talihsiz bir karşılaşma sonucu da, kasabaya yeni taşınan Magnus adındaki bu yabancının sıradan bir insan olmadığını anlayacaktı.
Peki Magnus bir vampir miydi, yoksa tamamen başka bir yaratık mı?
Kesin olan tek şey vardı ki, ortadan kaybolan vampirlerin sorumlusu Magnus'tu. Vampirler bile kurban olabiliyorsa, Claire gibi ölümlü bir insanın hayatta kalma şansı neydi?

Bu seriye bayılıyorum ya ne kadar uzun olduğu önemli değil seviyorum ne yapayım. Yazarın kalemi harika kitapta tempo bir dakika düşmüyor hoop bir bakıyorum sonuna gelmişim. Bu kitapta en az diğerleri kadar güzeldi. Yazar farklı bir boyuta geçmiş hikayede ilk başta yadırgadım ama sonra alışıyorsunuz.

Bir önceki kitapta Shane, balataları sıyırmak üzereydi böyle evire çevire dövesim gelmişti o zaman onu. Kitabın sonunda da Frank'in yeni Ada olduğunu öğrenmişti Shane. Michael ve Eve'de evlenmeye karar vermişlerdi.

Son Nefes'te bu konularla başlıyor işte. Aslında Shane biraz değişmiş daha oturaklı davranmaya çalışıyor. Yaptıklarından dolayı hala pişman ve Claire'e hala deli gibi aşık. Eve ve Michael'a gelirsek nişan hazırlıklarına başlıyorlar ama evlenmelerine hem insanlardan hemde vampirlerden karşı çıkanlar var. Emsal bir durum söz konusu ve işler hiç iyi gitmemiş bu yüzden sınırların geçilmesine karşılar.

Bir yandan bu konuyla uğraşırken bir yandan da bazı gariplikler görüyoruz daha doğrusu Claire görüyor. Anlam veremediği bazı görüntüler. Sanki bir adam görüyor ama görmüyor da olabilir. Görüyor ama gözünü kırpınca adam kayboluveriyor. Adama dair hatırladığı çok az şey var. Derken Morganville'de vampirler kaybolmaya başlıyor. Hiç hoş bir durum değil.

Sonra bir ulak çok önemli bir mesaj getiriyor. Frank durumu Myrnin'e bildirince Claire, Shane ve Myrnin genç vampirin yanına gidiyorlar. Özel olarak mühürlenmiş ve sadece kurucunun dikkatine yazılı bir zarf. Myrnin tabi meraklı "Yanlışlıkla açsan olmaz mı?" diye sorup duruyor Claire'e ama o Amelie'ye götürmeye kararlı. Nihayet dayanamayan Myrnin zarfı elinden alıp ışığa tutuyor ve birden tavırları değişmeye başlıyor. Telaşlanıyor. Bizimkiler ne olduğunu merak ediyorlar ama Myrnin'de film kopmuş onlara cevap vermiyor. Tam gaz Kurucu Meydanı'na gidiyorlar. Asansöre biniyorlar tam Amelie'nin katına gelmişken Myrnin ağızındaki baklayı çıkartıyor. Shane ve Claire birşey anlamıyorlar ama hayatları tehlikede olabilir. Hey durun bir dakika Morganville'de hayatları her dakika tehlikede zaten.

Olaylar bununla sınırlı kalıyormu tabiki  hayır. Şok olacağınız şeyler oluyor. Ben kesinlikle afalladım. Yok artık aha şimdi ne olacak falan derken neyse ki çözüm bulundu rahatladım falan ama gerçekten kitabın ismini yaşıyorsunuz kitapta. Sonu ise hem merakta bırakan, hem de gülümseten bir şekilde bitti ama bir sonraki kitap için ölüyorum diyebilirim. Artemis yayınları yakında demiş ama ben pek ümitli değilim.

Bu arada Myrnin'e hasta olduğumu söylemişmiydim. Yaaaa çok seviyorum ben onu. O manyak halleri falan çok şeker ya. İşte size Myrnin'in o meşhur terlikleri =D 


Bu kitapta bazı bölümlerde çok üzüldüm ona ya Claire'i gerçekten seviyor. Claire'in davranışları yüzünden boynunu bükmesinede dayanamıyorum. Kıyamam ya üzmeyin benim çatlak vampirimi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...