Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

14 Ağustos 2013 Çarşamba

True Blood - Season 6, Episode 9


Önemli bir şey olmadıkça bölüm yorumu yapmayacağım demiştim ama kahretsin bu bölüm çok güzeldi ya la.
Valla uzun zamandır böyle sahelere hasret kalmıştım.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Tamam o kadar ahım şahım bir bölüm değildi kabul ediyorum özellikle Terry'nin cenaze töreni uzadıda uzadı. O kadar kişi öldü hangine böyle tören yaptınız la. Çok sıktı o sahneler.

Hala Warlow'u az gösteriyorlar ben bu sezonun Warlow üzerine olacağını düşünmüştüm. Yüzünü gören cennetlik oldu. Ben Warlow görmek istiyorum abicim.

Eric'in her yeri kan içindeki hali süperdi ya Eric deyince artık gözümün önüne o hali gelecek. Askerlerin içine dalınca tamda tahmin ettiğim şeyi yapıp hepsini parçaladı nihaha süperdi.

Bill'de öküzün teki sinir oluyom ya la nese gidip bizimkileri kurtarmayı başardı.

Eric'in gitmesine üzüldüm nolcak şimdi Eric'siz çekilmezki dizi ya =(

Ulan Jason ne diye saldın o karıyı başınıza gene bela olacak. Ezecektin böcek gibi onu. Sen yapamıyorsan beni bekleseydin memnuniyetle ezerdim ben.

Bakalım gelecek bölümde ne olacak. Umarım Warlow'lu bir bölüm olur ve Sookie'yi de dönüştürsün artık.

Size son sahnede çalan şarkıyla veda ediyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...