Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

20 Ağustos 2013 Salı

True Blood - Season 6, Episode 10


Ya bu senaristler ne yapmaya çalışıyolar anlamış değilim he. Tamam bu bölümün sevdiğim yanları olmadı değil ama iyice içine ettiler dizinin ya.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Geçen bölüm Warlow olsun demiştim değilmi nasıl demişim ben onu kafam mı güzelmiş O.o Abi adam sayko çıktı ya =D

Tabi 33546346464 yaşında olunca hücreler ölüyor yenilenemiyor falan kjhfk. Adam fosildi resmen yani.
Öhömm la nasıl kandırdı beni şoklardayım. Sookie'ye de müstehak ama ya valla, ulan tanımadığın herifle ne işin var senin.

Baştan söyleyeyim Eric ölmedi, ölemez lan yedirmeyiz Eric'i size =D

Suyu çıktı kanımca bu dizinin geleck sezon olursa şayet sırf manyaklığımdan izlerim heralde. Abi sen bir sezon Warlow'lu bölüm bekle adamlar 2-3 bölümde hakladılar ya nedir bu, bu kadar çabuk mu ölecekti bu herif. Russell'la bile daha fazla uğraştılar adam betonların altından çıktı geldi. Bu bide sözde daha güçlü neyin olacak bir kazıkla bitti işi. Çıkkk sevmedim.

Bizimkilerin gündüz yürümeleri falan çok şekerdi ya hele voleybol oynamaları seviyom ya bunları ben Pam'in gelipte Sookie'ye sarılması kıyamam kızz.

Warlow öldü 6 ay sonra, Bill yazar oldu ne ara yazdın abi kitabı, Sam ne zaman vali oldu noluyo lan burda oldum.

Sonra anlaşmalar bilmem neler. Bu koruma olayı Morgan Ville serisinde vardı. Jessica'nın yaptığı jest güzeldi. Sookie bir Alcide'le yatmamıştı o da tamam bütün adamları elden geçirdi Anita'yı da geçti la =D

Sonu saçma olmuş ama Nora virüsü yiyince bir kaç saat içinde pekmezi aktı. Bu virüslüler nasıl dolaşıyolar lan. Nora bide kaç yaşındaydı. Eric taşıdı yürüyecek hali bile yoktu. Bunlar bide adam öldürüyolar peh. Kendinizle çelişiyorsunuz senaristler.

Hemen düzeltme yapıyorum sezon finaliymiş bu bölüm enem hiç ilgim kalmamış diziye :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...