Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

13 Temmuz 2013 Cumartesi

True Blood - Season 6, Episode 4


Evet bir önceki bölüm yorumumda önemli bir şey olmadıkça bölüm yorumu yapmayacağım demiştim ama bu bölüm güzel şeyler oldu.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Bu bölüm diğerlerine nazaran biraz daha hareketliydi ve buna memnun oldum. Sonunda Ben'in Warlow olduğunu açıkladılar bir önceki yazımda ve alttaki yorumlarda da bu konuyu hakkındaki şüphelerimizi görmüşsünüzdür. 


Geçen sezon umarım şu Warlow çirkin biri olmazda Sookie'yi alır gider diyordum. Tamam çirkin yaşlı biri çıkmadı ama Sookie şekerim sende yani elinde hiç bir adamı tutamıyosun ya olmazki tamam Eric'i bize bırakta gerisiylede bişiler yap yani. Hadi süper seksi bişeyde olsan yüreğim gam yemicek hepsi çevresinde pervane valla psikolojim bozuluyo ama he.

Jason beni en çok güldüren karakter. O rüyalar neydi adamım ya iyice aştın olayı haha. Vampir kanından kaynaklandığını biliyorum ama gidipte öyle fantezide kurulurmu ya :D

Jessica en sevdiğim karakterlerden biri o halini görünce üzüldüm ya kıyamam nasıl kötü oldu. Kabahat onda değil her zaman kendini bir şey sanan Bill'de.

Pam'in yakalanmasına üzüldüm. Kötü oldu. Eric'e gelirsek tam tahmin ettiğim şekilde davrandı ama kız bok etti işi bakalım gelecek bölümde neler olacak meraklardayım.

Yazımın sonuna gelirken sizi Etta James'le baş başa bırakıyorum. Severim kendisini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...