Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

3 Temmuz 2013 Çarşamba

True Blood - Season 6, Episode 3



Ya bu nasıl bomboş bir bölümdü yaaa. Ağlıcam senaristler katlediyorlar diziyi. Acayip sıkıldım bu bölümde tek beğendiğim yan ki her bölümde de var jenerik oldu =((

                                  Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.



Eric'in valinin kızını kaçırması vs.

Bill'in yine kendini Tanrı sanması vs.

Warlow'un yine ortaya çıkmaması vs.

Sam'in Emma'yı kurtarması valla ne yalan diyeyim kurtlarla olan bölümler bu koca sönüklüğün içinde iyi diyebileceğim tek yerdi.

Bu ortaya çıkan melez peri Ben'in Warlow olabilitesi yüksek bana görede ama olmayabilirde :D

Yani sırf Warlow'u merakımdan izliyorum yoksa Eric bile yetmeyecek izlemem için diziyi o derece baydı yani.

Bundan sonrada çoook önemli bir şey olmadığı müddetçe bölüm yorumu yapmayacağım sezon finalinde toplu yorum yapmayı düşünüyorum.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...