Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

12 Temmuz 2013 Cuma

Oniks - Jennifer L. Armentrout

Daemonla aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.

Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada.

Eğer Daemonın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemona yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!

Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.

Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü!
Daemon'a kaçamak bir bakış attım. Göz Kırptı. Aptal kalbim tekledi.
Oyşş benim öküzüm romantikte olurmuş yerim onu ben. Romantik öküzüm.


Kitap tabiki çok güzel ilk kitaptan daha hareketliydi diyebilirim. Yazar yine çok heyecanlı bir yerde bitirmiş. Opal'i okumak için sabırsızlanıyorum. 

Allah'ım kitabın başından sonuna kadar Kat'i boğasım geldi. Yeminlen sırf Daemon'a bağlı diye birşey yapmadım yani kjhdfgfhg.

Ya bir insan bu kadar salak olurmu yani saflığı geçtim, iyi niyet bir yere kadar da bu resmen salak ya. Kızım sürekli uyardı Daemon seni ne diye dinlemezsin. Hadi onu kıskanıyor diye dinlemedin hislerinede mi güvenmiyorsun a deli. Sonrada ben böyle olsun istemedim, özür dilerim diye zırla dur.

Acayip kılım Kat'e ayrıca çok piste kıskanıyorum revamı kardeşim sen o salak halinle git olağan üstü muhteşem öküz uzaylıyı kendine aşık et. Bizdeki de şans yani çık çık.

Neyse konumuza dönelim. Kat, Daemon'a karşı hislerini saklamaya ve kendi kendini kandırmaya çalışıyor. Bu arada da okula Blake adında yakışıklı bir çocuk geliyor. Gelir gelmezde Katy'e ilgi göstermeye başlıyor. Kat'de salak hemen atılıyor kollarına :@

Benim biricik öküzümde romantikliklere başlıyor, kıza çiçekler alıyor, hediyeler alıyor. Kat'de bir Blake bir Daemon'a gidip duruyor. Hayır yani seviyorsun öküzü işte niye direniyorsun ki hala bahaneleride salak saçma.

Daemon'ın Black'miydi Bob'muydu her ne haltsa ona isimler takması komikti. Ayrıca vlog olayınada koptum. Daemon'ın kendini beğenmiş yorumlarına, cevaplarına bayılıyorum ya. 

Sonunda tabiki Daemon hislerinde haklı çıktı ve Brad'miydi, Ben'miydi o çocuğun sağlam papuç olmadığı ortaya çıktı.

Bu arada ilginç gelişmelerde oldu Daemon'ın Kat'i iyileştirmesi sonucunda Kat'te bazı değişimler meydana gelmeye yeni güçler kazanmaya başladı. Black'te bu noktada ona yeteneklerini geliştirmesinde yardımcı oluyordu ama amcı başkaydı tabi.

Tek sonun Black'te değildi Savunma Dairesi kasabada dolanmaya başlamıştı bir şeyler döndüğü ortadaydı sonunda ortaya çıkan bazı şeyler oldu ama tam netlik kazandı diyemem.

Birde kitabın sonu bana neden tanıdık geldi yahu iki gündür bunu düşünüyorum. Sonunu daha önce okumuş gibiyim. Daemon'ın gözünden olan kısım değil okuyanlar için diyorum kafeslerin olduğu bölüm kafayı yiyecem he :D Neyse..

Dediğim gibi bu seri çok güzel okumayan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. Özellikle YA seviyorsanız bu seriyede bayılacaksınız ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...