Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Kitap Kulem ve Bir Hediye Daha!


Bir kaç günlük aradan sonra kitap kulemle karşınızdayım Bakırköy'ü fethettim, yağmaladım ordan hiç dönmek ismedim beni yerde sürükleyerek çıkardılar :D Şaka bir yana cidden oraya gidinc eve dönmek istemiyorum neden acaba? :p

Kulemdeki kitaplarım;

Atlantis'in Uyanışı - Alyssa Day
Yakut Kırmızı - Kerstin Gier
Opal - Jennifer L. Armentrout
Oniks - Jennifer L. Armentrout
Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout (Obsidiyen ve Oniks'i sık sık yaptığım gibi arkadaşımdan alıp okumuştum ama kütüphanemde olmaları şarttı :D )
Yatağımdaki Yabancı - Sylvia Day
Gölgeler - Jessica Verday
Aynı Yıldızın Altında - John Green ( Ağlamak istiyorum)

Obsidiyen yorumuma buradan , Oniks yorumuma da buradan bakabilirsiniz.

Farkettimde bu aralar hep Pegasus Yayınların'dan gidiyorum. Zaten kalpten gideceğim heralde önce "Senden Önce Ben" şimdide "Aynı Yıldızın Altında".


Ve gelelim hediyeme kitap kulemde gördüğünüz "Opal" çok sevdiğim bir ablamdan gecikmiş doğum günü hediyesiydi. Bu sene ne şanslıyım yahu =D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...