Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Çok Üzgünüm =(

Yazıyı yazmaya ancak elim vardı. Dün sabah yaklaşık 10 sendir bizimle beraber yaşayan artık ailemizin bir ferdi olmuş muhabbet kuşum öldü. Anlatılamayacak kadar üzgünüm. 

Bir kaç gün önce kitap sonlarına ağlayan ben, dün ağlamaktan gözlerim şiş halde ruh gibi dolaşıyordum. Allah'ım " Sen kitap sonlarına ağlaya dur ben sana öyle bir acı vereceğim ki" dedi ve gördüm günümü.

Bazı insanlar hayvandır sonuçta deyip geçebilirler. Bizim için öyle değildi 60 küsür yaşında babam bile hüngür hüngür ağladıysa siz düşünün artık.

O benim miniciğimdi ya, hiç kimseye öptürmez herkesi ısırır ama bana hiç birşey yapmazdı. Sadece bana öptürürdü kendini. Konuşmuyordu ama cici çocuk demeye çalışıyordu tontişim benim. Nazar mı değdi bilmem ama çok üzdü bizi çok. 

Hala sanki sesini duyuyor gibiyim. Biz yemek yerken o da hemen yemliğine inerdi. Yemi bittiğinde bana ıslık öttürürdü. Televizyon bile açtırıyordu bana inanırmısınız. Her seferinde böyle evcil hayvanlarıma bağlanmayacağım diyorum ama gene aynısını yapıyorum. Bir kaç sene önce Husky kırması oğluşum Barut öldüğünde de böyle olmuştum.

Anlayacağınız dün zehir oldu bana, gömmek istemedim bir an kıyamadım toprağın altına koymaya onu bembeyaz mavi benekli pamuk oğluşum benim seni hiç unutmayacağım.

Resimleri şu an harici diskimde bu pc'ye bağlanmıyor. En kısa zamanda bu konuya ekleyeceğim fotolarını her iki oğluşumunda. =(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...