Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

26 Haziran 2013 Çarşamba

True Blood - Season 6, Episode 2

                  

Bu bölüm daha güzeldi ya la. Seviyom bu diziyi ama 12 bölüm yetmiyor arkadaş yetmiyor işte. Bu sezon çok güzel olacağa benziyor görecez bakalım.

 Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Lilith dindar çıktı. Bir tane Tanrı var tek bir tane Tanrı. Bu arada Bill'in günahını mı alıyorum acaba muallakta kaldım bu bölüm bak.

Valiye(!) sinir oldum bak ne gıcık adam o öyle. Sen Eric'ime nasıl öyle davranırsın bakim hı hı. Karşında bilmem kaç bin küsür yaşında adam var senin yaşına hürmetin olsun kdjhfkjfdh.

Ama arkadaş Eric'teki karizma neydi öyle ya adamın oyunculuk müthiş. O saçlar o gözlük koptum resmen ya bide şapşal şapşal sırıtması falan süperdi.

Warlow Warlow dedik adam peri dede çıktıiyimi. Kim bu Warlow lan? Meraktan çatlayacam.

Alcide'i gözüm tutmadı demiştim. Sevemedim o karakteri uyuz gıcık Sam'i dövdü ya sinir oluyorum bunlara ben kurtları severdim halbisi. Zorla aldılar Emma'yı.

Yeni bir peri melezimiz daha oldu bak bununla ilgili bir şeyler çıkacak gibi bir his var içimde :D

Son olarakta Bill geleceği görmeyede başladı. En son gördüğü şey Eric ve diğerlerinin yandığıydı ama onları kurtaracağı ümidindeyim öbür türlü dizi biter yahu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...