Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

22 Haziran 2013 Cumartesi

Game of Thrones - Season 3

 

Şahane bir sezondu, şahanede bir final yaptı. Allahım nasıl bekleyeceğim ben bu dizinin başlamasını yıl var yıl. Neyse sezon süperdi demiştim ama o dokuzuncu bölüm neydi öyle abicim ya yapılırmı benim gibi yufka yürekli bu insana içim şişti resmen izlerken =(


Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Fazla detay yazamayacağım ama dokuzuncu bölümü hiç unutamayacağımı bilin. Allahım salya sümük ağladım ya la. O nasıl bir taht hırsıdır kardeşim doğmamış çıcuğu bile öldürdüler. Ay çok çok çok kötüydü. Ned'in ölmesi yetmezmiş gibi bide bunu yaşattılar bize böhüüüüüü.

Arya yavrum hem yetim hem öksüz kaldı. O kız var ya ananızı ağlatıcak sizin. Tazı'yı da taktir ettim arkadaş. Bence Arya ile dost olacaklar.

John, napıyon olum sen ya hiç bir hareket bişey yoktu sende. Olmuyor böyle bak icraat bekliyorum gelecek sezona.

Sansa ah kızım Tazı giderken götürecekti seni ne güzel gideydin ya yok ama illa burnu sürtecek.


En önemli noktaya geldik bence sezona damgasını vuran tek isim Khaleesi'ydi. Bundan çok memnunum tek lider olacak kişi odur oyum sana Khaleesi =D

Lekesizleri hiç bir zorlama olmadan kendine bağlaması çok duygulandırdı beni ve o müthiş finalde de gözlerim dolmadı desem yalan olur. Gelecek sezonda daha fazla Khaleesi görmek istiyorum umarım öle olur.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...