Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

17 Mayıs 2013 Cuma

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 23


İzlediğim en güzel finaldi ya. Yeminle salya sümük ağladım çoğu yerde =((
İyi ve kötü gelişmeler oldu. Yeni sezonu nasıl beklicem bilmiyorum öyle bir yerde bittiki o.O

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Sonunda ya sonunda Klaus, Caroline'ı öptü yehhu. Nasıl asaletli geldide cadıyı uçurdu. Ne güzel sahneydi o öyle. Ve ne kadar da yüce gönüllü allahım ölecem. Tyler geri dönebilir dedi ama sonraki sözleri süperdi.
-O senin ilk aşkın ama ben son olmayı planlıyorum ne kadar sürerse sürsün. Canım benim ya ^_^

Matt ve Rebekah bence güzel çift oldular. Rebekah'yı seviyorum.

Aleric ve Jeremy'i gördükçe ağlayasım geldi =( Aleric gidincede çok duygulandım. Jenna neden dönmedi onu bilemedim oda vampir olmamışmıydı yanlışsam düzeltin.

Bonnie'ye de çok üzüldüm. Caroline planlar yaparken mahzun mahzun baktı hep. Söyleyemedi öldüğünü =((

Jeremy tamamen geri döndü. Bonnie'nin büyüsü işe yaradı.

Elena'ya hayret ettim ya la ondan beklenmeyecek bir performans. Katherine insan olacak he çok merak ediyorum.

Aman Tanrım, Stefan Silas'ın görsel ikiziymiş :O "Gölge". Şok içerisindeyim sayın seyirciler.
Ellie Goulding - Hanging On
Liz Lawrence - When i Was Younger
Cary Brothers - Belong
Delta Rae - Dance in the Graveyards
Bon Jovi - You Give Love a Bad Name
S Carey - in the Stream
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...