Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

11 Mayıs 2013 Cumartesi

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 20-21-22



Bu seferlik 3 bölüm yorumu bir arada olacak. Sona yaklaştık artık bölümler hereketlendi tamda can alıcı bir noktada sezon finali yapacaklar ve beni aylarca bekletecekler çok moralim bozuluyor bu duruma -.-


Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


20. Bölüm - The Originals


Bölüm adından da anlayacağımız gibi kökenlerle ilgili bir bölümdü. Klaus'un ben kral olacağım diye bağırması hala kulaklarımda aslında sezonun tam kritik bir noktasında bu bölüm bana göre çok alakasız olmuş. Tamam kökenlerin hayatını ki özelliklede Klaus'un hayatını izlemeyi hepimiz istiyoruz ama bana saçma bir bağlantı geldi. Şimdi kızıyorsunuzdur bana ama öyle napim helede Klaus'un çocuğunun olacağı kısmı -.-

Yorumlarda gördümburdan bir açıklama yapma gereği hissettim çoğu kişi çocuğu nasıl oldu bunun cadı büyü yaptı falan demişler.

2. sezondaydı sanırım ya da 3 Klaus biliyorsunuz melez yaratmak ve kendi kurt yanını ortaya çıkartmak için görsel ikizi arıyordu. Annesi kökenleri ilk vampir yaptığında Klaus'un kurt yanını büyüyle baskılamıştı. Klaus'un yaptığı ayinle (kurt kanı, vampir kanı, görsel ikiz kanı) hatırlarsınız, tekrar kurt adama dönüşebilmişti. Kurt yanının büyüsü ortadan kalktı ve kendiside kurt kadınla birlikte oldu. Vampirler ölü oldukları için ürmeleri imkansız ama kurtlar canlı bu yüzden durum imkansız değil Elijah'da zaten dinle dedikten sonra açıklamasını yapmıştı.

Klaus'u kaybettik yani böhüüüüü.
Dr. John - Revolution
Martin Harley- Ball & Chain
The Heavy - How You Like Me Now (Karaoke Performance)
Leagues - Walking Backwards
Caught A Ghost - No Sugar In My Coffee
Steve Nathanson - Testified BK
Martin Harley - Mojo Fix
The Neighbourhood - How
TV On The Radio - New Cannonball Blues
The National - Terrible Love
Rebirth Brass Band - Do Whatcha Wanna
21. Bölüm - She's Come Undone


Damon sen ne adamsın ya valla sendeki akıl yok bunların hiç birinde =D Elena'nın mızmızlanmaları geri döndü gene ıyk bıktım bu kızdan ya sürtük halleri geçti neyseki. Matt ve Rebakah'da bir diğer çiftim oldular. Daha önceki yorumlarımda bahsetmiştim bu yakınlıktan. Bakalım belki bişiler olur aralarında.
Walk The Moon - Tightrope
Benny Marchant - Bitter
Israel Cannan - Blue
Christel Alsos - Found
Wilco - Open Mind
22. Bölüm - The Walking Dead (Çok güzelbirbölüm ismi olmuş bence)


En güzel bölümlerden biriydi o neydi öyle be Lexi'yi, Jeremy'i ve tabiki adamım Aleric'i görmek çok güzeldi. Ah be kızım Bonnie sen ne yaptın öyle herkesi saldın kendin öte tarafa geçtin. Şimdi kapıyı kim kapayacak =D

Anlamadığım bir nokta var cadılar doğaüstü sayılmıyormu ki bunlar geri gelmedi. Son bölümü iple çekiyorum çok kötü bir yerde biteceğine dair içimde bir his var.
AWOLNATION - Sail
Telekinesis - Lean On Me
Bastille - Things We Lost In The Fire
Adam Agin - Fragile Love
The Boxer Rebellion - Dream
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...