Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

23 Mayıs 2013 Perşembe

SUPERNATURAL - Season 8


Supernatural artık efsaneleşmiş bir dizi bence, başka dizilere yorum yaparken bile Supernatural alıntısı yapıyorum ben şahsen kendim =D

Öyle zaman oluyor ki, hayaletli filmlerde aklıma direk tuz geliyor. Sizede oluyodur aynısı hiç yoo falan demeyin inanmam. Hatta bazen evde yalnız olduğunuzda böyle bir ürperti gelir. Sanki biri sizi izliyomuş gibi mutfağa koşup tuz alasım geliyor. =D

Supernatural bir fenomen oldu artık Hücrelerimize işledi, kanımıza karıştı. Dean ve Sam zaten ayrı bir konu ben onları artık aileden görüyorum. Çok seviyom bu kerataları.

Dizide olmazsa olmaz olarak görüdüğüm kişilerde; Castiel, Crowley ve Bobby'dir.

Crowley çok manyak ya seviyom adamı. Yani onu çıkartırlarsa bizimkilerle kim uğraşıp dalga geçecek demiii.

Castiel ayrı bir olay zaten. Adamın olmayan mimikleri beni çok güldürüyor. =D 

Gelelim asıl konuya sezon yorumumuza.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir. 





Dean'in Araf'tan dönmesiyle başlayan sezonda önemli gelişmeler oldu hatta hiç tahmin edemeyeceğim şeyler. Öncelikle Cehennem kapısının kapatılmasıyla ilgili test, sonra bulunan Melek tableti. Dean'in bir vampirle arkadaş olması ki çok esaslı adamdı şu Benny geri Araf'ta kalmasına gerçekten üzüldüm.

Büyük babalarının ortaya çıkması çok güzeldi. Harflerin Adamları diye bir örgütün olduğunu öğrendik. Abbadon harikaydı =D Ayrıca büyükbabayı gören çoğu kişinin yorumu şu şekildeydi: " Bu ailede hiç çirkin yok mu?" "Sam ve Dean'in kime çektikleri belli oldu." tabi yorumlara sonuna kadar katılıyorum.

İlk test için cehennem köpeği öldürmeleri gerekiyordu biliyorsunuz. Dean'i çok seviyom ya yine kardeşini korumak için ben yaparım testleri diye atladı ama her zamanki gibi piyango Sam'e çıktı. 

İkinci test hem sevindirici hem üzücüydü. Masum bir ruhu cehennemden çıkarıp cennete göndermeleri gerekiyordu. Bobby'nin kurtulmasına çok sevindim. Tabi her zaman olduğu gibi birilerinin feda edilmesi gerekti. Benny, Sam kurtulsun diye Araf'a gitti ama geri dönmedi. Belkide artık dünyada ona göre bir şey olmadığındandır. Uyum sağlayamamıştı zaten ama Dean için büyük bir fedakarlık yaptı.

Üçüncü testin ne olduğunu öğrenene kadar epey zaman geçti tabiki. Aralarda değişik hava katsın diziye diye yapılmış bölümler vardı. Bazı kişiler böyle bölümleri saçma bulmuştu ama  bu konuyla ilgilide yine bir arkadaş yorum yapmıştı sonuna kadar katılıyorum o sözüne, "Supernatural duvar olsa izlenir." Harbiden de izlenir abicim.

Üçüncü test ve final. O nasıl bir finaldi abicim, ağızım iki metre açık kaldı resmen. Ohaaaaaa dedim. Sonra da senaristlere bastım küfürü len o kadar zaman beklenirmi yeni sezon. Allahım bu dizi hiç bitmesin istiyorum. Bitince oturur ağlarım heralde. 

Hiç ummadığım şeylerden biri ve en önemlisi bir şeytanın iyileştirilmesiydi. Şok oldum. Aklımızın ucundan geçmeyecek bir şeydi. Pederin bu deneyleri yapmış olması ve gerçekten işe yaraması. Umut verici şeylerdi. Bu testi başından beri Crowley üzerinde deneseler diye düşünüyordum nitekim tufaya getirip yakaladılar. Crowley'de hep aç gözlülüğünden kaybediyor =D

Ya o sahneleri hiç unutmayacağım. Yavaş yavaş düzelmeye başlamıştı. Nasıl ağladı ya la kıyamam. Sam'e dönüp nasıl günah çıkardın ne söyledin diye sorması ve en sonunda Sam iğneyi yaparken kendi kendine boynunu çevirmesi umut vardı ya.

Meleklere gelirsek Naomi'ye gıcık olurken ben Metatron çıktı bide başımıza. Ah Cas vah Cas olum sende herkese kanıyorsun ya. Ne saf şeysin hemen  kandırıyorlar seni. Gene berbat etti olayları.

Yeni sezonda çok güzel şeyler olacak. Milyonlarca melek düştü. Ne sahneydi ama o be meteor yağmuru gibi =D

Yeni sezonda görüşmek ümidiyle ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...