Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

24 Mayıs 2013 Cuma

Şahane Hatalar: Cumartesi - Lorraine Freeney & Tara McCarthy

Son hatanı hatırlıyor musun?
Sahane!
Serinin dördüncü kitabında vitesi yükseltiyoruz.
Cumartesi gecesi atesi tutusturuyor. Barlar seksi kadınlarla, bas döndüren erkeklerle dolu.
Eski sevgilin pusuda, en yakın arkadasın büyük bir sır saklıyor, herkesin gözü birbirinin üzerinde.
Cumartesi geceni nasıl tamamlayacagın ise tamamen sana ve yapacagın seçimlere baglı.
Sürprizler adrenalini son raddeye çıkarıyor, sahane hatalar unutulmaz sonlarla dügümleniyor.
Çözebilir misin?
Kader diye bir sey vardır ve sizin seçimlerinizle değişir.
Bu kitabı okumaya normal bir kitap gibi birinci sayfadan baslayın. İlk bölümün sonunda, önünüze bir yol ayrımı çıkacak. Kararınızı verin ve ilgili bölüme gidin.
Her bölümün sonunda seçimlerinizle kaderinizi kontrol etmeye devam edeceksiniz.
Kitabı okurken bazen hiç beklemediginiz bir yere ulasacak, bazen de kendinizi daha önce oldugunuz yerde bulacaksınız.
Hayatın size neler hazırladıgını asla bilemezsiniz. Ama sunu biliyorsunuz: iyilikler her zaman ödüllendirilmiyor ve bazen hatalı kararlar, sahane olayların baslangıcı olabiliyor. Her yolculugun sonunda basa dönüp tekrar baslayın, unutmayın, herkes ikinci bir sansı hak eder. Yüzlerce farklı hayat sizi bekliyor.
Iyi sanslar.
Merhaba sevgili kitap dostlarım. 

Sevgili April Yayıncılık, bana incelemem için "Şahane Hatalar Cumartesi" kitabını yollamışlar kendilerine teşekkür ediyorum.

Yorumuma geçmeden önce kitap hakkında bilgi vermek istiyorum. Şahane Hatalar: Cumartesi kitabımız serinin dördüncü kitabı. Serinin diğer kitapları;
-Şahane Hatalar
-Şahane Hatalar: Talih Kuşu
-Bira, Kadın ve Şahane Hatalar'dır.

İlk kitabı ne kadar okumak istesemde o şerefe henüz nail olamadım. Kısmet bu kitabaymış. Kitap tek kelime ile harika ama bu bildiğimiz kitaplardan kesinlikle değil. Bir bulmaca gibi. Gerçek hayatta olduğu gibi yola çıkıyorsunuz ve sürekli yol ayrımlarına geliyorsunuz. Burada vereceğiniz kararlar kaderinize yön veriyor. Yanlış bir kararla dibi boylayabilirsiniz ya da daha yükseklere çıkabilirsiniz.

Kitap elime geçer geçmez hemen kolları sıvayıp okumaya koyuldum. Bir yanda içimden hep umarım doğru kararlar veririm deyip durdum. Normalde aşırı kararsız bir insanımdır ben öyle böyle değil yani =D Kitabı okurkende kararsızlık yaşamadım değil. Tabiki daha ilk hikayemde çuvalladım =D


Gerçekten çok eğlenceli bir kitap. Bazı olaylarda yüksek sesle güldüm. Kesinlikle başucu kitabım olacak bu kitap. Kendinizi bayağı kaptırıyorsunuz. Öyle ki, diğer yolu seçseydim ne olurdu acaba deyip kendimi sürekli ilk sayfada buluverdim. 

Serinin bu kitabında yazarlarımız cumartesi gecesi çılgınlığını konu almışlar. Partilerden barlara, barlardan diskolara koşturup duruyoruz. Kitaba ilk sayfadan başlıyoruz ve yönlendirmelerle devam ediyoruz. Daha ilk sayfadan bir yol ayrımına giriyoruz. Size ya şuraya ya da buraya diye iki şık sunmuşlar. Bende seçtim birini başladım kararlar verip kaderimi belirlemeye. Bir arkadaşımla birlikte, davetli olmadığım bir partiye gitmem gerek çünkü hoşlandığım çocukta oraya gelecek. Ne yapıp edip partiye gitmeyi başardım ama çocuğu tavlamak şöyle dursun, üstüne en yakın arkadaşımın sarhoş olup hoşlandığım çocukla kavga etmesi nedeniyle birileri polisi aramadan önce arkadaşımın yakasından tuttuğum gibi oradan sıvışmak zorunda kaldım. Gerçek hayattada kesin böyle birşey gelirdi başıma =D

Neyse efendim mutlu sona ulaşabilmek için sürekli farklı yollar deniyorsunuz bu kitapta. Çok zekice kaleme alınmış. 

Kesinlikle tavsiye edeceğim bir kitap. İçeriğini merak ediyorsanız. Methini duyup merak ettiyseniz bence fazla beklemeyin kitabın gerçekten hoşunuza gideceğini düşünüyorum.

Son olarakta; gerçek hayatta da, bazen vermiş olduğumuz yanlış kararlardan geri dönüşümüz olabilseydi keşke ama yok o yüzden iyi düşünüp doğru kararlar vermemiz gerek. Attığımız her adım seçtiğimiz her yol kaderimizi belirler.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...