Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

16 Mayıs 2013 Perşembe

Büyü Ustası - Maria V. Snyder

Bir sadakat dersi, entrika üzerine bir uzmanlık eğitimi.

Yelena şu ana dek hayatta kalmayı başardı. Çocukken kaçırıldığı, gençliğinin başında hapse atılıp çeşnici olmak şartıyla serbest bırakıldığı düşünüldüğünde yeterince acı çektiğini düşünebilirsiniz.
Fakat hayır.
Ixiada yasaklı büyü güçleri ona bir idam fermanı getirdi. Tek şansı Sitiaya, doğduğu yere dönmek. Ancak Sitia ona çok yabancı bir yer. Burada güçlerini kontrol edemiyor. Başıboş bir büyücü korku salıyor ve kurban olarak Yelenayı seçiyor.

Büyü Becerileri Yelenayı Kurtaracak Mı...
Yoksa sonunu mu getirecek?

Yelenanın hikâyesi Zehir Ustasının ardından Büyü Ustası ile devam ediyor.

Valek seni var ya yirim yirim. Bu seriye ba-yı-lı-yo-rum! Kitabı okumadıysanız hemen okuyun bakiim. Serinin üçüncü kitabı "Ateş Ustası"nı okumak için sabırsızlanıyorum.

Kitap boyunca Valek'in tamam aşkım, nasıl istersen aşkım, bana ihtiyacın mı var aşkım demesi yok mu =D
Valek ya benimsin ya toprağın seni kimselere yar etmem :p Tabi Valek'in bu halleri bana İbrahim Tatlıses'i hatırlatmadı değil. 
Bknz.


Kitap dediğim gibi çok güzeldi. Yelena'nın Sitia ülkesine geçmesi ve ailesiyle buluşmasını okuyoruz. Tabi kızımızın nasıl bir kaderi varsa başı beladan hiç kurtulmuyor. 

Ya onu bunu bırakında bu Valek ne bana deyin bir. Kafayı yiyecem düşünmekten.


Konuya döneyim tamam ama spoiler kaçacak klavyemden diye korkuyorum.


Ailesiyle tanışma faslı tahmin ettiğim gibi oldu. Ben pek sevemedim aileyi hatta birşey olsunda bu Ixia'ya geri dönsün diye baktım hep. Kuzey daha mı güzel di ne? İlk kitap kadar olmasada sizi içine çekmeyi başarıyor kitap. Konu ilerleyip şekillenmeye başladığında heyecanlanıyorsunuz (yani bana öyle oldu). Yelena'yı kardeşi Leif hiç iyi karşılamadı tabi nedenleri okuyunca anlarsınız. İkisi beraber Büyücüler Hisarına giderken yolda saldrırıya uğradılar. Cahil adında bir Ixia'lı, Yelena'nın casus olduğunu öne sürerek onları rehin aldı. Bu hareketler Yelena'ya sökermi sökmez tabi ellerinden bir şekilde kurtuldu tabi bu kurtuluş sahnelerini okumak çok eğlenceli oluyor.

Hisara ulaşınca yanlış anlaşmalar son buldu ama bu Cahil'i de baştan beri gözüm tutmadı =D

Ardan  zaman geçti Yelena güçlerini kontrol etmeyi yavaş yavaş öğrenmeye başladı. Bazı yerlerde çok  güldüm  hatta. Tam acaba şimdi neler olacak dediğimizde ölmek üzere olan bir kız getiriliyor. Kız işkence görmüş ve tecavüze uğramış. Ruhunun olması gereken yerde koca bir boşluk var. İlk  kitabı okuyanlar hatırlarsınız komutanı geri getirmişti Yelena, aynı şeyi kızdada denemesini istiyorlar. İlk denemesi başarılı olmuyor, başarılı olduğundaysa bir bu caniyi bulmak için kolları sıvıyorlar.

Bunlar olurken Ixia'dan bir heyet geliyor. Valek'te içlerinde ama kılık değiştirmiş.
Bazı arkadaşlara yavan gelmiş bu kitapta Valek. Bu bence çok az olmasından kaynaklanıyor. Bu kitapta Valek'in bir ağırlığı yok. İlk kitapta Yelena'nın ustası olduğu için o kadar çok okumuştuk onu tabi gönül isterdi bu kitaptada bol olsun ama napalım bu kadarı da yeter.

 Yelena ve Valek iş birliği yapıyorlar. Yelena katili yakalama aşamasında büyüsüyle ilgili çok çarpıcı gerçekler öğreniyor.

Heyetle birlikte Ari ve Janco'nun gelmesi çok iyi olmuş. Ben bu güç ikizlerine bayılıyorum. Onları okurken yüzümde kesin şapşal bir gülümseme oluyordur.

En çok güldüğüm ve ama yinede saçma bulduğum yerlerden biride Yelena'nın annesinin endişelenince ağaca çıkması oldu. =D 

-Yelena'nın annesi nerde? 
-Ağaca çıktı. 
-Ağaç nerde? kjdh fkjsdhkfjs
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...