Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

25 Nisan 2013 Perşembe

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 19


Sonlara doğru bölümler hareketlendi şükür. Güzel bölümdü.
Klaus her zamanki gibi yine çok şekerdi =D
Bu bölüm favori karakterim Bonnie oldu.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Bonnie'nin Elena'yı gerçekten öldürmesini istedim mi? Tanrım evet! Hadi kızım bitir şu işi deyip durdum tam sözümü dinleyecekti ki Damon ve Stefan geldi kahretsin.

Caroline'ın her seferinde Klaus'u aşağılayıp azarladıktan sonra ona muhtaç olması çok hoşuma gidiyor. Tüm izlediğim diziler içinde birbirine yakıştırdığım tek katakterler =D seviyorum ikisinide.

Sonunda Silas'ın yüzünün birazcığını görebildik. O karanlıktan çıkarken bir an gözümde Dark Vader canlanmadı değil =D Ölmek istemesinide anlıyorum ama tüm o yaratıkların geri gelmesine değer mi bilmem.

Rebehah'yı sevmeye başladım ya yazık kıza nasıl çırpınıyo iyi olmak için bence Matt'le aralarında bişiler olcak. Yani Rebekah, Matt'e karşı bişiler hissediyor bence.
Bölüm Müzikleri

Dave Baxter - Whispers
Hunter Hunted - Keep Together
Luke Sital-Singh - Bottled Up Tight
Class Actress - Pictures Of You
Hot As Sun - Desert Song
Rihanna feat. Mikky Ekko - Stay
Kari Kimmel - Remember
The Cold And Lovely - Paper & Gun
Josh Ritter - Lights
Phosphorescent - Song For Zula
Charli XCX  - Stay Away
Caught A Ghost  - You Send Me
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...