Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

23 Nisan 2013 Salı

Rüya Ateşi - Karen Marie Moning

Geçmişimi çalmış olabilirler.
Ama geleceğimi elimden almalarına asla izin vermeyeceğim.

İnsan ve Peri dünyaları arasındaki duvarlar yıkılmıştı. Doymak bilmez, ölümsüz Unseelieler buzdan hapishanelerinden kurtulduğunda, MacKayla Lane ölümcül bir tuzağa düşecekti. Peri Efendisi tarafından esir tutulan MacKayla'nın, kim ya da ne olduğuna dair her şey, zihninden silinmişti. Oysa Mac, Sidhe-kahinlerini görebilen tek kişiydi ve iki dünyayı da kontrol edecek anahtarı elinde tutan gizemli kara büyü kitabının izini sürebilecek tek canlı da oydu...
Hafızasını geri kazanmak, yalnızca ilk adımdı. Mac, Dublin'in mücadele dolu sokaklarında savaşıp eski, gizli bir tarikatın tehlikeli ağına düşecekti. Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı peri dünyasında, dostu olduğunu iddia edenlerin karmaşık yalanlarıyla mücadele edecekti. Mac, her şeyini kaybettiğini düşünüyordu ama onu sarsacak bir gerçekle yüzleştiğinde, aslında oyunun daha yeni başladığını anlayacaktı.

Kendine bile güvenmezken kime güvenebilirsin ki?

Sonunda kitabıma kavuştum, okudum bitti bile =(((

Beni mahvediyor bu kitap ya önce biran önce okumalıyım neler oldu acaba sonunda ne olacak diye meraklandırıyor, sonrada ama azcıcık sayfası kaldı nolur bitmesin diye yalvarttırıyor.
 

İşte böyle karmaşık duygulara neden oluyor en çok sevdiğim seridir ateş serisi. Karen ablama kızıyorum, elalem tuğla gibi kitap yazıyor sen neden bu kadar az yazıyorsun tadı damağımda kaldı bu kitaplar bitince boşlukta buluyorum kendimi.

Bazı kitaplarda veya serilerde çevirmen değişikliğini pek yadırgamam belki kendilerinden önce çevrilen kitabı okuyup çeviriye yorumlarını ona istinaden katıyorlardır vs. demek istediğim hiç sıkıntı yaşamadım bu konuda aaa bu ifadeler yanlış bu karakter böyle konuşmazdı, demedim. Ama bu kitap allahım yarebbim, Barrons Kitapları ve Baloncukları nedir ya önceki kitapları hiç okumadınızmı insan bir göz atar ne bileyim bir kontrol eder. Tamam belki tam çevirisi böyledir ama niye seri içinde ikilik çıkartıyorsunuz, serinin ilk kitaplarında Barrons Kitap ve Süs Eşyaları denmiş dükkanın adına sen niye kurcalıyosun ki bunu. Kaldı ki Barrons hiç baloncuk kelimesini kullanacak yapıda bir adam mı mantık almıyor ya.

Karen ablam öyle bir yerde bitirdiki son kitabıda okumaya başladım. Yayınlanmasını beklerken kesin yaşlanırım.

Neyse efendim kitap tek kelimeyle mükemmeldi. Kimin dost kimin düşman olduğunu karıştıracağınız kafanızın bulanacağı bir kitap yazmış ablam. Kitap bitti ama kafamda deli sorularrrr.

Üçüncü kitabın bittiği yerden aynen devam ediyor. Seriye başlamayan arkadaşlar için spoiler vermek istemiyorum ama çok şey kaçırıyorsunuz hemen okumaya başlayın çünkü okuyunca ohaaaaa diyeceksiniz. O kadar güzel bir seri =D Barrons bağımlılık yapar. Her ne kadar sabit eşek, öküzün önde gideni olsada seviyorum keratayı.

Mac vallahi sabırlı he, tamam tartışıyolar felan ama Barrons'un yaptıklarına karşı hala yanında duramazdım adam yürüyen uyuzluk ayh bazen evire çevire dövesim geliyor. Bir insan(!) bu kadar mı gıcık olur leynnn.
Yine laf sokmaları, Mac'i engellemeleri dediğini yaptırmaları yerli yerindeydi. Bildiğin Barrons bi değişiklik yok ama ama çok önemli şeyler oldu Barrons'tan beklemeyeceğim hareketler vardı. Kimi yerinde çok duygulandım. Kimi yerinde kafam çok karıştı. Barrons acaba düşmanmı demeden edemiyorum adam her şeyi bizden saklarsa böyle olur tabisi.

Kitapta sevdiğim karakterlerden biride bıcırık Dani oldu. Sevdim bu kızı ya fırlama resmen =D Özellikle Barrons ve V'lane'e ağzının suyunu akıtarak bakmaları yokmuydu koptum ya.

Bu yorumu yazmaya çalışırken üç kere elektrikler kesildi ve yazdıklarım gitti. Acayip sinirliyim şu an yani bu kadarla idare edin şekerler ben elektirik idaresine sövmeye gidiyorum.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...