Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

25 Mart 2013 Pazartesi

The Walking Dead - Season 3, Episode 15


Biri şu valiyi öldürsün artık, adam beni deli ediyor ne iğrenç, tiksinç, piksinç, pislik, sürüngen bir insandır ya. Aylaklar bile gözümde daha insan o derece. Sinir sinir sinir oluyorum. Ayhh elime verseler parça pinçik ederim.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Daryl'la beraber bende ağladım valla. İnanılmaz üzücü bir sahneydi  yani ne bileyim Merle ne kadar gıcıklık yapmış olsada aslında uyuz olduğum bir karakter değildi o şekilde ölmesine üzüldüm açıkçası dönüşmeyi haketmedi bence.

O şerefsiz vali bilerek öyle olmasına izin verdi. Bence artık Daryl ya da Rick farketmez öldürsünler şu valiyi.

Aslında hep Andrea'nın suçu Michonne, ne güzel kesecekti kafasını lanet.

Önümüzdeki bölüm güzel olacağa benziyor sezon finali bide yeni sezona kadar nasıl bekleyeceksem bilmiyorum =D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...