Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

23 Şubat 2013 Cumartesi

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 15


Çok duygusal bir bölümdü öyle böyle değil içim şişti, yüreğim parçalandı =((((

 Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Jeremy harbi harbi öldü ya =((  Uzun zamandır dizide biri ölecek denip duruyordu Jeremy'miş meğersem. 

Bende hep Elena gibi dövmeleri gitti belki bir umut yaşar dedim ama olmadı. Elena'nın umutsuzca bekleyişi. Caroline'ın kapıda bu kokuda ne demesi ve bunun üzerine Stefan'ın bedeni çürüyor demesi içimi bir tuhaf yaptı ya. =((

Alaric öldüğünde de ağlamıştım o bölümde çok duygusaldı ama bu bölüm daha fenaydı ya.

Elena'nın kendini kaybetmesi çok gerçekçi olmuş orda koptu bende filmler zaten. Bende onun yerinde olsam aynını yapardım heralde bütün ailesini kaybetti.

Damon'ın doğru karar verdiğini düşünüyorum insanlığını kapatması iyi oldu yoksa kafayı sıyıracaktı Elena, şimdi  neler olacak bakalım yeni Elena'yla bizi neler bekliyor.

Ama şunu belirteyim ben bu kadar duygusal bir bölüm daha kaldıramam bende kalp var -.-

Bölüm Müziği
Noah Gundersen - Family
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...