Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

18 Şubat 2013 Pazartesi

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 14


 Sezon finali gibi bir bölümdü ya aştılar kendilerini :D Tabi ki çok güzeldi yine yine yineeeee

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Vay anasını o son sahne süperdi ya ama ben Jermy'nin öldüğünü düşünmüyorum yüzük parmağındaydı. Bonnie'nin durumu kritik eğer Elena ve Stefan zamanında yetişmezlerse. 
Silas sonunda uyandı nasıl bişeymiş çok merak ediyorum ama kafamı kurcalayan sorular var şimdi bu Silas ilk ölümsüz ya da Jeremy'nin kanını içtiğine göre ilk vampirse biz Klaus ve kardeşlerine niye kökenler diyoruz. Yani teknik olarak vampirler onlar sayesinde çoğalmışmış desek dahi bu Silas kimseyi vampir yapmamış mı abicim. 
Asıl kökenin Silas olması gerekmiyor mu? Bir aydınlatın beni pls. 
Hadi onuda geçtim o nasıl bir güçtür öyle uyurken bile herkesi etki altına alıyor =D 
Şu Katherine, ulan her bi şeyden haberi oluyo bu gacınında he. La daha şifreyi yeni çözmüşlerken sen nerden biliyosun tedaviyi bilmem neyi kimseye görünmeden bide damladın oraya. Yoksa aralarda hep Elana'nın kılığına giripmi dolaştı acaba. Belkide Kol'u öldürmeyide o söylemiş olabilirmi içime bir kurt düştü =D 
Ve sonunda Tyler gitti ya çok sevindim hafhsgdfs. Umarım bir an önce Klaus ve Caroline arasında bişiler olur.
Bölüm Müziği

Rosi Golan - Been A Long Day
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...