Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

14 Şubat 2013 Perşembe

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 13


Efendim yine güzel bir bölümdü. Hafta sonu izledim ama ancak yazma fırsatım oldu.

Manyak bir TVD fanı olduğum için her bölüm güzel geliyor bana heralde.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Yine çok beğendiğim bir yorumu paylaşmak istiyorum sizlerle. Bir arkadaşımız "Damon'ın boynunu bukadar çok kırmayın yalama olacak."demiş. Çok güldüm bu yoruma ama harbiden öyle her bölümde bir kere kırıyorlar boynunu =D

Ah ah Elena ile araları açılacak sanırsam o yönde sinyaller var gibi.

Klaus'um yapmayın ona öyle davranmayın ya kıyamam ay Caroline ölecek diye nasıl ağladı yavrum bende onunla ağlayacaktım neredeyse. Gözleri nasıl doldu hemen ya. Caroline, hemen şu uyuz Tyler'ı bırak ya.

Shane gerçek yüzünü nihayet gösterdi. Başından beri sevmemiştim onu zaten. Babasınıda sevmezdim demek istiyorum shdfhdsg.

Esas şimdi ne olacak amanin yeter artık çıksın şu Silas meydana yahu.

Unutmadan şu yeni ortaya çıkan eleman ne ayak acaba.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...