Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

5 Şubat 2013 Salı

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 11 & 12

















İki bölümü birden yorumluyorum bu sefer böyle oldu. Yoğundum iki bölümü peş peşe izlemek zorunda kaldım.

11. bölüm pek hareketli olmasada 12.  bölüm iyiydi. Bazı gelişmelere üzüldüm ama gerekliydi sanki. Asıl bundan sonra neler olacak merak içerisindeyim acaba tedaviye bir adım daha mı yaklaştılar yoksa felakete doğrumu gidiyorlar göreceğiz. 

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir. 

Kol'un ölmesine üzüldüm ya =( Klaus'um ne kadar üzüldü bende olsam aynı tepkiyi verirdim. Bir laf vardır kardeş kardeşi bıçaklar döner gene kucaklar diye. Bu kökenlerin durumuda böyle arkadaşlar. Ne kadar anlaşamasalarda yinede bir birlerini tutuyorlar.   

Rebekah'nın duygusal olduğunu biliyordum ama insan olupta çocuk çocuğa karışmak isteyeceğini hiç tahmin etmezdim yahu. 

Bonnie, kızım sen tam bir cadı oldun he Klaus'a yaptığın neydi öyle vay anasını Shane'e kızıyodum felan ama Bonnie süper güçler edinmiş ya la bide doğru düzgün kullanmayı öğrenirse bitti bu iş. 

Son sahnede Jeremy'nin bi feryatla üstünü başını yırtması iyiydi ya o dövme nasıl yayılıyor öyle bide hepsi gördü. Harita tamamlanınca herkes görüyor demekki ilginç. 

En önemli noktalardan biride Silas, bu nedirkine çok merak ediyorum. Dizinin başlarında Klaus geliyor falan muhabbeti vardı  o zaman hep Klaus' u merak ediyordum. Sonra Michael çıktı bu kimki la dedim vampir avcısı vampir ama çok kolay ölmüştü =D Şimdide Silas ama bunun altından bişiler çıkacak. 

Klaus'um kıyamam ya Damon'a, Elena'ya kendini nasıl affettiriyorsun diye sordu ya. Caroline'a kesin aşık bu yirim yirim. 

Ayrıca Stefan'ın Elana'ya söylediği laf tam kapaktı ya. "Sana aşık olmadan önce nasıl biri olduğumu bilmiyorsun Elena." Çok iyi dedi sinir oluyorum şu Elena'ya iki kardeşi birbirine düşürdü, ikisinide üzdü lanet şey.


 11. Bölüm Müzikleri

Sallie Ford & The Sound Outside - They Told Me
Two Door Cinema Club - Sleep Alone
Deap Vally - Baby I Call Hell
The xx - Missing
Phantogram - 16 Years
Zola Jesus - Skin
12. Bölüm Müzikleri

Wild Belle - Just Another Girl
7 Seconds - 99 Red Balloons
Bundle of Hiss - 12 Gauge
The Bird & The Bee - Maneater
Trever Keith - Half Asleep
The Cure - Lovesong
Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive
Cary Brothers - If You Were Here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...