Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

14 Şubat 2013 Perşembe

Game of Thrones - Season 2




















İlk sezon yorumumda sezon sezon yorumlayacağımı söylemiştim. Tabi bu iki sezon için geçerliydi. Yeni sezon 31 Mart'ta başlıyor. Yine normal seyrinde bölüm bölüm yorumlarımı takip edebileceksiniz.

Dizi beni öyle bir sardıki bazı aksaklıklar nedeniyle iki günde bitirebildim sezonu yoksa bir günde bitecekti =D 

İzleyecek arkadaşlar hemen başlayın izlemeye çok şey kaçırıyorsunuz.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Nasıl bir sezondu yarabbim, hop oturup hop kalktım bölümleri izlerken sonunda ak gezenler piyasa çıktı ama ne çıkıştı o öyle be ne kalabalıklar. Aralarda gece nöbetinden elemanlarda vardı bak dikkat ettim =D Sam'e birşey yapmadılar gibi duruyo ama yani ne bileyim sağ bırakmazlar gibimede geliyor yeni bölüm gelince anlayacağız. Tabi bide aynı yerden mi başlayacak o da var.

Jon Snow, adamım ne hallere düştün öyle sen ya kıyamam kız nasıl dalga geçti yazık ama ona ya zaten piç deyip duruyorlar.

Arya, dizide en sevdiğim karakterlerden biri anam hep kedi gibi dört ayak üzerine düşüyor bu kız. O adam var ya o adam büyücüymüş ya laaa :O Nasıl yüzünü değiştirdi öyle. Destur Bismillah dedim hsghsdjshdf =D

Zaten dizi boyunca "Damned! Shit!" kelimeleri gırla gidiyor bende arada burda yazamayacağım küfürleride ediyorum babamda gene noldu diye sorup duruyor =D

Savaş sahneleri harikaydı. O ateş neydi öyle abicim abowww.

Şu kralı bir düşüremediler ya acayip bozuğum bu duruma. Benimle aynı düşünen fanlar bir foto yapmışlar bayıldım.


Daha da ölmezse bu cücük kafa Dexter'la bağlantıya geçicem harbiden =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...