Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

2 Şubat 2013 Cumartesi

Game of Thrones - Season 1

IMDB Puanı: 9.4 /10
Yapım: 2011 - ABD
Tür: Dram ,  Fantastik ,  Macera ,  Savaş ,  Tarih
Süre: 60 dakika
Yönetmen: Thomas Mccarthy, Alan Taylor, Brian Kirk,
Daniel Minahan, Timothy Van Patten
Oyuncular: Sean Bean, Lena Headey, Emilia Clarke, Peter Dinklage, Jason Momoa

Game of Thrones George R.R. Martin'in çok satan romanından uyarlanan yeni bir HBO dizisi. Yazların yıllarca sürdüğü ve kışların da bir ömür geçmek bilmediği bir dünyada, Westeros hükümdarlığı kefaretini ödemekteydi. İhanet, şehvet, ayak oyunları ve doğaüstü güçler, entrikacı güney ve yabani doğu topraklarından, soğuk kuzey ve arkasında karanlık diyarları zapt eden Kadim Duvara kadar Krallığın dört bir köşesini hırpalıyor idi. Krallar ve Kraliçeler, Şövalyeler ve sürgündekiler, düzenbazlar ve asiller 'Demir Taht' için kanlı bir mücadeleye tutuşurlar.
Dizi tek kelimeyle muhteşem. İzlerken gözümü bile kırpmadım yahu bu nasıl bir bağımlılıktır. Ayrıca bu kadar geç başladığım içinde kendime kızdım böyle şahane bir dizi bu kadar geç izlenir mi? Neyse geç olsun güç olmasın diyorum.

Favaori dizilerim arasında ilk sıralara yerleşti dizi. Hele ki Stark'lar yok mu bitirdiler beni ya. Sizde benim gibi izlemeyi ertelediyseniz yada izlemekte kararsız kaldıysanız daha düşünmeyin hemen başlayın benim gibi bağımlısı olabilirsiniz.

Efendim dizi tarihi bir dizi krallar, karaliçeler ve taht kavgalarının yanı sıra ölçülü seviyede fantastik öğeler içeren bir yapım. Senaryo, kurgu harika. Yönetmenlerde hakikaten iyi iş çıkartmışlar.

Kitap serisine de yakında başlamayı düşünüyorum.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.


Dedim ya geç başladığım için çok üzgünüm. Nasıl beklemişim bu kadar kendimi affedemeyeceğim böhüüü.

Sezon sezon yorumlayacağım dizinin 3. sezon bölümleri nisanda başlayacak. Şimdi adındanda anlaşıldığı gibi dizide öyle entrikalar dönüyorki dudaklarınız uçuklar. Diziye başlamamda "Ak Gezenler"in büyük etkisi oldu. Fantastik öğeleri çok severim. Anam birde ejderhalar çıkmadımı piyasaya dadından yinmez oldu.

Şimdi önemli noktalar;  Lannister'lar iğrenç bir aile. Küçük şeytana gıcık kapmıyorum bir tek diğerlerinin kafalarını koparabilirim. Hele ki o sümsük çocuk yokmu ne itici bir tip o öyle ya, ay çocuğu gördükçe kusasım geliyor bir de başımıza kral oldu ıyykk. 


Sansa hiç soy adına yakışır bir kişiliği yok kızım sen nasıl bir Stark'sın. Suratına iki tokat çakasım vardı gerçi çok geçte olsa yeni sümsük kralın adamı çaktı iki tane =D

 
Stark'lar kurban olurum la ben size oyşşh ne şekersiniz öyle siz Bran desen ayrı tatlı ama Robb ve Jon benimsiniz yavrum =D vermem kimseye sizi. asasfafaf




Hele o küçük kız Arya yok mu yahu aynı ben =D 


Khal Drogo, adam resmen odundu ama o odun bile karısına "Hayatımın Ay'ı" dediyse hala umut var mı acaba?
Kafamı kurcalayan en önemli nokta Küçük Şeytan'ın metresi, lan kadını ilk gördüğüm andan itibaren bu bizim Sibel Kekilli değil mi yahu deyip durdum. Amanin oymuş ya laa valla kadına bravo en popüler dizide oynamayı başarmış rolü ne olursa olsun. Kendisine tebriklerimi koyuyorum.

Bir yorumda okudum ve aynen katılıyorum Khal ve Ned Stark o şekilde ölmemeliydi ya, yorumu yazan arkadaş savaşarak ölmelilerdi demiş kesinlikle katılıyorum bencede asaletle ölmemilerdi yakıştıramadım ayrıcada yüreğim burkuldu çok =(

Bakalım ikinci sezonda neler olmuş başlamak için sabırsızlanıyorum. Son olarakta "Winter is coming" diyorum ve kaçıyorum.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...