Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

19 Ocak 2013 Cumartesi

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 10


Sonunda Allah'ım sonunda izledim yetti mi yetmedi bu dizinin bölümleri bana hiç yetmeyecek =(

Bitmesinide istemiyorum o yüzden bitrse ne yaparım ben =(

Yine aksiyonu, heyecanı, sırları, süprizleri bol bir bölümdü. Elena'ya iyice gıcık olmaya başladım. O nun dışında Klaus çok azdı bu bölümde ya. Neyse son sahnedeki hali süperdi.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

-Şimdi efendim bayağı karışık bir bölümdü Rebekah'ın geri döndüğünü daha önceden haber vermiştim zaten, ortalığı karıştıracağınıda tahmin ediyordum ve yanıltmadı beni. 

-Stefan ve Rebekah ortak çalışacaklar he hmm neler yapacaklarını tahmin edemem bu sefer belki ama Klaus bu işe çok sinirlenecek. 

-Bir önceki bölümde, Klaus'un melezleri öldürdüğünü izlemiştik acaba Shane onamı çalışıyor bunuda çok merak ediyorum. 

-Klause, Jeremy'e büyük bir süpriz hazırlamış, ee napsın adam haritaya ihtiyacı var. O kadar vampiri öldürünce sanırım harita tamamlanacak. 

-Şu ilk ölümsüz mevzusu daacayip meraklandırıyor beni gerçekmi efsanemi, eğer gerçekse işler karışacak gibi duruyor. 

-Rebekah'ın Elena'yı itirafa zorlaması iyi oldu bence Stefan artık daha fazla ümitlenmez en azından onada üzülüyorum. Bunun tek hatalısı bence Damon, nasıl mı? Elena ile ilk o karşılaşmıştı ve sonra hafızasını sildi. Keşke o zaman silmeseymiş iş buralara gelmezdi heralde.  

-Damon'ın aşkına inanıyorum ama Elena bana inandırıcı gelmiyor.
Bölüm Müzikleri

Mona - Shooting The Moon
The Hives - Go Right Ahead
The Neighbourhood - Female Robbery
Snow Patrol - New York
Jimmy Jules  - Nothing Will Ever Change This Love Of Mine
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...