Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

4 Ocak 2013 Cuma

Obsidiyen (Lux #1) - Jennifer L. Armentrout

Her şeye yeniden başlamak çok berbat. Annemle birlikte Batı Virginiaya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar. Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi. O, ağzını açtı. Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti. Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı. Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı. Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemon'ın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı. Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar Daemon'ın yanından ayrılmamaktı. 


Bir Daemon furyasıdır aldı başını gidiyor tabi okumadan yapamazdım. Daha kitap yayınlanmadan Daemon aşkı başlamıştı bende itiraf ediyorum. Benim tatlı Daemon'ıma öküz demeyin lütfen, tamam biraz odunluk var hamurunda ama hey durun biraz adam bir uzaylı.

Efendim uzaylıları sevdiğimi daha önce söylemişmiydim size, söylemediysem eh şimdi öğrenmiş oldunuz. Hep bir ufo falan görmek istemişimdir. Yıldızları izlemeyi de severim, bir ufo görsem beni alıp götürseler dediğimde olmuştur. Eğer Daemon gibi uzaylılar varsa heyyy ben burdayım :D

Kitabımız gayet akıcıydı nasıl bitti anlamadım desem yeridir. Şiddetle tavsiye ediyorum. Vampirler, melekler vb. varlıklardan sonra Daemon ilaç neyin gibi geldi vallahi. DEX'e teşekkürlerimi yolluyorum bize böyle güzel kitaplar sunduğu için.

Evet konumuza gelelim ama öncelikle daha evvelde duymuşsunuzdur bu kitapta alacakaranlık esintisi görmek mümkün tabi bu kitabın özgünlüğünü bozmuşmu bence hayır yazarımız güzel toparlamış işi ve yeni favori yazarım olma yolunda ilerliyor kendileri.

Katy ve annesi babasının ölümü üzerine başka bir yerde yeni bir hayata başlamak üzere taşınırlar. Katy kasabaya yabancı olduğu için yan komşularına yakınlarda market olup olmadığını sormak için uğrar. O da ne kapıyı yarı çıplak çok seksi bir erkek açmasınmı Kat neye uğradığını şaşırır ve bir an gözlerini Daemon'dan alamaz. Daemon, o güzel ağzını açınca Kat bir şoktan çıkıp diğerine girer. Daemon'ın düşmanca tavırlarına anlam veremez ama alttada kalmaz tabiki.

Daemon ile anlaşamayacakları kesinleşmiştir ama Daemon'ın kardeşi Dee hiçte öyle değildir. Hemen arkadaş olurlar. Bu arada Daemon, ne kadar istemesede kendini düşürdüğü bir durum nedeniyle Kat ile iyi geçinmesi gerekmektedir en azından bir süre için. Neyse efendim bu görüşmeler sırasında Daemon istemeden o uzaylı güçlerini kullanır bazende insan gibi davranmayı unutarak Kat'in dikkatini çeker ama Kat fazla üzerinde durmaz bu konuların ta ki o büyük kaza meydana gelene kadar. Daemon hayatını kurtarmak için güçlerini kullanır ve Kat'e her şeyi açıklamak zorunda kalırlar ama burda bitiyormu hayır kullandıkları bu güçler insanlar üzerinde bir iz bırakmaktadır.

Bu izde Luxen'lerin düşmanları Arum'lar için deniz feneri gibi bir şeydir. Bu iz geçene kadar hem Daemon'ın ailesi hem de Kat tehlikededir.

Kitaptaki diyaloglar harikaydı kahkalarla güldüğüm yerler bile oldu. Katy'nin bir kitap kurdu aynı zamanda da bir blogger olmasıda ayrıca sevdiğim noktalardandı diyebilirim. Daemon'ın öküzlüklerine gelirsek haklı nedenleri vardı böyle davranmasını gerektirecek. Bence çok güzel bir karakter oluşturmuş yazar. Yani Daemon böyle odun olmasa bence pek sevilmezdi.

Bence mutlaka okuyun kitabı bayılacaksınız özellikle Daemon'a.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...