Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

29 Ocak 2013 Salı

Liebster Blog Award



Sevgili  Tuğçe'nin Kitaplığı beni aday göstermiş lakin blogundan yorum atıp teşekkür etmeyi beceremedim kendisine şimdi ediyorum teşekkürler =))

Ve sevgili  Sihirbazın Güncesi beni mimlemiş kendisine teşekkür ederim. Son olarakta  The Reading Lady beni ilk olarak aday göstermişti kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Tuğçe'nin Kitaplığı Liebster Blog Award için bir açıklama yazmış gerçekten aydınlatıcı olmuş. Efendim asıl amacı etiketleme olmasada sanırım zamanla etiketlemeye dönmüş olay. Aday gösterildiğiniz blogun 11 sorusuna cevap veriyorsunuz. Kendinizle ilgili 11 gerçeği açıklıyorsunuz. Adaylarınıza 11 soru soruyorsunuz. Son olarakta 11 adayınızı yazıyorsunuz. Aman dikkat edin aday gösterdiğiniz blogların takipçi sayıları 200 kişiden az olmak zorunda.


Sihirbazın Güncesi'nin sorularına cevaplarım.
Okumaktan en keyif aldığın ve en pişman olduğun kitaplar neler? Keyif aldığım bir çok kitap var aslında ama pişman olduğum kitap Ters yüz kitabıydı.
En sevdiğin yazarın hangi kitabını beğeniyorsun? Stephen King - Kubbe'nin Altında.
Sinemaya ne sıklıkla gidiyorsun? En son gittiğin film neydi? Arada sırada gidiyorum. En son Cem Yılmaz'ın filmine gittim.
Bir özel yeteneğin olsaydı ne olurdu? Bunu hangi amaçla kullanırdın? Her yetenekten biraz olsun isterdim ama vampirler gibi insanların gözlerine bakıp istediklerimi yaptırmak güzel olurdu =D İyi amaçlar için kullanırdık kesinlikle.
Potterhead misin? Eğer öyleysen en sevdiğin büyü nedir ve sence Patronus'un ne olabilir? Potterhead değilim ama filmlerini beğenerek izledim.
Yazın yapmayı en sevdiğin şey ne? Denize girmek gibi aktiviteler mi kitap okumak gibi dinlendirici işler mi? Yazları çok sosyalleşiyorum ama kitap okumuyor değilim.
En çok hangi yayınevinden kitabın olduğunu düşünüyorsun? Artemis olabilir sanırım oda Anita serisinden dolayıdır büyük ihtimal =D 
Kitap okumak dışındaki hobilerin nelerdir? Dizi/Film izlemek. Tembellik yapmakta en b üyük hobilerimdendir :p
Seri kitapları mı tercih ediyorsun, tek kitap olsa da yeter mi diyorsun? Valla hiç farketmez merak ettiğim her şeyi okurum.
Ben kitap yazmak istiyorum. Sen de ister miydin? Seni yazarlığa hangi yazar iterdi? Ben yazıyorum zaten ama yazmamda bir yazar etkili olmadı senaryo olarak düşündüğüm şeyi romana çeviriyorum =)
Ve son soru... Blogunun ziyaret edilmesi ve insanların yorumlarından yararlanabilmesi sende ne tür hisler uyandırıyor? Blogger olmanın en sevdiğin yönü ne veya avantajları neler? Okurların/İzleyicilerin yorumlarımdan faydalanmaları hoşuma gidiyor. Faydalı olmak güzel bir duygu. Blogger olmanın en sevdiğim yönü kitaplar, diziler ve filmlerle ilgili düşüncelerimi bir çok insanla paylaşmak =)
  
Tuğçe'nin Kitaplığı'nın sorularına cevaplarım.

E-kitap okumayı seviyor musunuz? İngilizce kitapları e-kitap olarak okuyorum.
Yılda ortalama kaç kitap okuyorsunuz? 100
Her koşulda, en acil durumda bile yanınıza alacağınız 3 kitap hangisidir? Valla hareket anında kitap okuyamıyorum o yüzden bir yerlere giderken yanıma kitap almam genelde gittiğim yerlerde okumaya vakit bulamam =D
En çok hangi türü okuyorsunuz? Şu aralar fantastik çok okuyorum.
Nerede kitap okumayı seversiniz? Yatağımda =D
Okumadığınız, yazmadığınız/blogla uğraşmadığınız en severek yaptığınız şey? Dizi izlemek =D
Şu anda hangi kitabı okuyorsunuz? Pür kitabını okumaya çalışıyorum ama araya b aşka kitaplar girecek sanırım.
Sonraki kitabınız hangisi olacak? Daha karar vermedim.
Okumayı en sevmediğiniz tür? Okuyamayacağım kitaplar kişisel gelişim ve ağır felsefi içerikli kitaplardır.
Bugüne kadar hiç yarım bıraktığınız, bitirmediğini kitap var mı? Hangisi/hangileri? Yarım bıraktığım bir yada iki kitap var ama bir gün bitireceğim onlarıda =D Lucian ve mekanik kalp.
En sevdiğiniz seri hangisi? Vampir Akademisi her zaman yeri ayrı olacak bende.


The Reading Lady'nin cevapladığım soruları.
Nerelisin? Kökenim Tekirdağ ama üçüncü göbek İstanbul'luyum =D
Yaş kaç? 24
Blogunun adı nereden geliyor? Vallahi o kadar çok isim düşündümki isim türetirken birden bunda karar kıldım =D Kitap ... ile başlayan bir çok blog vardı benimkide değişik olsun dedim zaten sadece kitap yorumlamıyorum =)
En sevdiğin kitap? Sevdiğim kitaplar çok aslında özellikle Stephen King kitapları ama beni en çok etkileyenler Bir Çift Yürek ve Şeker Portakalı'ydı.
En sevdiğin yazar? Tabiki tartışmasız Stephen King =D
Okumaktan en çok hoşlandığın tür? Gerilim sanırım ama son zamanlarda bir paranormal-fantastik sevdası aldı başını gidiyor.
Hobilerin nelerdir? (okumak dışında tabii :) ) Okumak dışında hmmm müzik dinlemeyi, film/dizi izlemeyi acayip severim bunlar kültleşmiş hobiler sanırım fotoğraf çekmeyide çok severim ve boya yapmak ne tür olduğu önemli değil her şeyi boyayabilirim =D
Blogunu yazmaya neden karar verdin? Blogumu yazmaya aslında fiii tarihine gidersek seneler önce bir blog açmıştım ama o zamanki amacım yazmak değildi sanırım her sosyal sitede bir hesabım vardı birde blogum olsun diye açmıştım tabi ilgilenmediğim için kapanmış =D Daha sonra bir kaç arkadaşım bayağı hevesle bahsedince bende tekrar deneyeyim dedim =D kitap yorumlamayıda çok seviyorum.
En çok etkilendiğin roman karakteri kim? Neden? En zor soru oldu benim için yahu bu =D Bir çok karakter var ama son okuduğum kitaptakini söyleyeyim benim tatlı Daemon'ım. Nedeni ise adam uzaylı =D
En sevdiğin aktör? Yabancılardan sevdiklerimden biri de Vin Diesel ben ona kısaca Dom diyorum hızlı ve öfkeli filminde canlandırdığı karakterin adı ne tür rolde oynarsa oynasın izleyeceğim sayılı kişilerdendir. Türklerden ise tartışmasız Nejat İşler =D
Sorulara cevap verirken sıkıldın mı? (sıkıldıysan kusura bakma :)) Hayır sıkılmadım gayet zevkliydi =))) 

Kendim hakkında 11 gerçeğim...
1. Acayip derecede dizi/film izleme hastalığım var.
2. Arada sırada kitap okumaktan sıkılıyorum =D
3. Asabiyim abi.
4. Son zamanlarda çok küfür ediyorum.
5. Geçmişte bir vampir dizisi çekme hayalim vardı ://
6. Senaryo yapmak istediğim hikayelerimi kitaba çevirmeye çalışıyorum.
7. Ayıptır söylemesi yemek yapmak dışında elimden her iş gelir =D  Yemek yapamıyo olabilirim ama çok güzel yerim.
8. Çikolataya karşı zaafım var.
9. Sıcak içekleri sevmem ama arada fal baktırmak için Türk Kahvesi içerim =D
10. İrlanda ve İskoç müziklerine bayılıyorum. Bazen ilk hayatımda iskoç falanmıydım diye düşünmüyor değilim.
11. Son olarakta bir Husky sever olduğumu belirtmek isterim.


Sıra geldi sorularıma =D
1. Başucu kitabın var mı ? Varsa ismi nedir?
2. Birden fazla okuduğun kitap var mı? 
3. Bir kitap kahramanı olsaydın nasıl biri olurdun ?
4. Çok sevdiğin bir kitap karakterin var mı? Neden?
5. Kitaplardan bir karakteri canlandırma yeteneğiniz olsaydı hangisini canlandırmak isterdiniz?
6. Kitap okumak haricinde bayılarak yaptığınız şey nedir?
7. Bu güne kadar kaç kitap okudunuz?
8. En sevdiğin Film ve Dizi?
9. En sevdiğin aktör ve aktris?
10. En sinir olduğunuz kitap karakteri?
11. Son olarak en çok sevdiğin müzik türü?


Ve adaylarım.

The Reading Lady
Sihirbazın Güncesi
Tarif Cadısı
Kitap Hayvanı'nın Günlüğü
Romancekolik
Kağıt Kız
Kitab-ı Sevda
KÖRDÜĞÜM HAYALLER
Sui Generis
Kitap Tutkusu
Y O R U M B A Z


Ve arkadaşlar sizi taglemedim yani sorularıma yorumlada cevap verebilirsiniz  =) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...