Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

27 Ocak 2013 Pazar

CM101MMXI Fundamentals (2013)



Cem Yılmaz'ın yeni filmine sonunda gittim. Aslında film demekte yanlış olur kendisi bir gösterisini dvd gibi sinemada yayınlamış iyide olmuş sinema ortamında izlemek gerçekten hoştu. Hoştu mu? Müthiş komikti ya sinemaya girdiğim andan çıktığım ana kadar sürekli kahkahalarla güldüm. O nasıl bir espiri anlayışıdır yarabbim. Kendisi tek sevdiğim komedyendir diğer filmlerinide birden fazla kere izlemişimdir ama bu bambaşkaydı sanki gösterisine gitmişiz gibi bir his uyandırdı. Çok ince espiriler var kaçırmamak için pür dikkat dinlemek lazım. Sonunda artık gidiyorum deyipte anlattığı şeyler yüzünden gülmekten çenem acıdı hatta bir ara böğrüme sancı girdi dedim gülmekten gidiyorum  heralde, öldüm gülmekten lafı gerçek olacaktı nerdeyse :D En çok güldüğüm bir yer vardı izleyenler bilirler, izleyecek olanlarda neden olduğunu anlayacaklardır. "Hi guys!"abi bu nasıl bişeydir. Aklıma geldikçe hala gülüyorum ya hala izlemediyseniz ee ne duruyorsunuz koşun  sinemaya  bu gösteri kaçmaz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...