Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

7 Ocak 2013 Pazartesi

Arrow (TV Series 2012– )



IMDb: 8.3
Yapım: 2012 - ABD,
Tür: Aksiyon,  Dram,  Fantastik,  Macera
Süre: 60 dakika
Yönetmen: David Nutter,
Oyuncular: Katie Cassidy, Manu Bennett, Willa Holland, Stephen Amell, Colin Salmon
Senaryo: Andrew Kreisberg, Greg Berlanti, Marc Guggenheim, Mort Weisinger
Yapımcı: Greg Berlanti, Marc Guggenheim
 

 

Konusu

Milyarder bir çapkın olan Oliver Queen korkunç bir deniz kazasından sonra hayatında yeni bir sayfa açar. Beş yıl boyunca bulunamayan ve öldüğü zannedilen Oliver sonunda Büyük Okyanus'un ortasındaki tropik bir adada bulunur. Oliver Starling City'e, evine geri döner. Kendisini karşılayan annesi Moira, kız kardeşi Thea ve en iyi dostu Tommy, Oliver'ın son beş sene içinde yaşadığı şeyler yüzünden çok değiştiğini fark ederler. Birçok süper kahraman gibi Oliver da dönüştüğü adamı insanlardan saklamak ister ama bir taraftan da eskiden işlediği günahların bedelini ödemeye de kararlıdır. Bu nedenle suçlularla mücadele etmek ve şehrin eski ününe kavuşmasını sağlamak için gizli Green Arrow kişiliğini yaratır. Ancak Green Arrow'un yetkisi olmadan düzeni korumaya çalışırken kullandığı yöntemler bazılarının canını sıkmaktadır. Detektif Quentin Lance'in en büyük dileği (Oliver'ın eski kız arkadaşı Laurel'in babası) Green Arrow'u yakalamaktır. Bir süre sonra Oliver'ın dönüşünden çevresindeki bazı insanların memnun olmadığı da anlaşılır...

Arrow, çizgi romandan uyarlanmış bir dizi. Bir kaç bölüm seyrettim ve genel olarak ele alırsak güzel bir yapım. Lakin benim kişisel görüşüm bu senaryonun bir diziye uygun olmadığı. Film senaryosu tadında dizi olmuyor arkadaşlar bu senaryoyu nasıl devam ettireceksiniz?
İzleyenler bilirler Oliver, yakışıklı, zengin playboy bir deniz kazası geçirir teknede babasıda vardır. Babası ölürken ona bir isim listesi verir listede isimlerin suçu ne bilmiyorum o yere varana kadar izlemedim. Efendim Oliver, 5 sene bir adada kalır ama bu adada korkunç şeyler yaşamıştır. Bir balıkçı gemisi tarafından kurtarılır.

İşte olaylar bundan sonra başlar. Kensini babasının verdiği listedeki adamları yola getirmeye adar, yola gelmeyenleride bir güzel haklar diyeyim. Evet şimdi liste bitince ne olacak diye düşünmeden edemiyorum. Sen kahramana bir görev belirliyorsun amacı listedekilerle uğraşmak ee 10 isim olsa listede, her bölümde de bir kişiyle uğraşsa 10 bölüm hadi aralarda polisle uğraşsın falan yok abi olmamış tv serisi olmaz bu hikayeden.

Heh sen çıkıp deseydin ki kardeşim ben bunu Batman gibi film yapacağım, üçlemede yapabilirim olmadı birde Robin bulurum yanına tamam abi çok süper olur bu proje derdim. 

Ömrü fazla uzun bir dizi değil, uzun vadede konu sıkıntısı çekip saçmalayacaklar gibi duruyor. 
Belirtmeden edemeyeceğim şimdi bir çok bağğğyan arkadaşım Stephen Amell için izliyodur bu diziyi.


Tamam kabul ediyorum adam taş gibi :D 

Ama bir ama geliyor... Ben sırf bunun için izleyemem diziyi ne yazık ki....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...