Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

23 Aralık 2012 Pazar

Tutkulu Aşk - Rachel Gibson

Georgeanne Howard, ne kadar zengin olursa olsun dedesi yaşında bir adamla evlenemeyeceğine karar verdiğinde düğün artık başlamıştı. Kaçmalıydı!

Hokeyin süper yıldızı John Kowalsky aniden karşısına çıkan bu kadını düğün alanından uzaklaştırdığında bilmediği bir şey vardı. Arabasındaki kadın, patronuyla evlenmek üzereyken düğünden kaçmıştı.

Bu tesadüf sonucu bir araya gelen Georgeanne ve John'u daha büyük sürprizler de bekliyordu.
Heyecan, aşk ve maceraya hazır mısınız?




Chinooks Hockey Takımı serisinin ilk kitabı Tutkulu Aşk beyaz dizi tadında bir kitaptı benim için. Yazım dili sade ve gayet akıcıydı. Beyaz dizi okumayı seviyorsanız bu kitabıda seveceğinizi düşünüyorum.

Georgeanne Howard, çok problemli bir çocukluk dönemi geçirmiş. Davranışlarını mazur görmemizi sağlayacak duygusal çöküntüler yaşamış ve her şeye rağmen ayakta durmayı başarmış bir kişilik. Gerçi analiz yapmaya gerek yok yazar ince detaylarla karakteri gayet açık şekilde sunmuş bize. Tek kızdığım nokta çabuk pes etmesi oldu.

John Kowalsky, tam bir odun ya, yıldız hokey oyuncusu. Bazı anlarda elinden o hokey sopasını alıp kafasına indiresim gelmedi değil. Hatta kafasını buz pistine sürtüp kıvılcım falanda çıkartmak istedim.

Georgeanne düğün gününden kaçıyor, evleneceği adam zengin ama kesndisinin dedesi olacak yaşta. Kaçışında ona John yardım ediyor tabi gelin olduğundan haberi yok, dahası bu kız patronunun gelini. Neyse efendim kıza yardım ettiğini düşünerek aslında çok kötü bir şekilde kırıyor. Bir gece önce birlikte olup ertesi gün hiç birşey olmamış gibi kızı alıp havalanında bırakıyor ve sen benim kariyerime değmezsin diyor. Gelde parçalama bu adamı.

Aradan yedi sene geçiyor. Georgeanne, hayatını düzene sokmuş bir yemek şirketine ortak olmuş. Çocukluğundan gelen bazı problerini kısmen aşmayı başarmış. Gelin görünki bir yardım yemeğinde John ile karşılaşıyorlar. Neye uğradığını şaşırıyor ama aslında John'dan sakladığı şeylerin ortaya çıkmasını istemiyor. Gerisini kitapta okursunuz artık.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...