Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

19 Aralık 2012 Çarşamba

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 9


Yine güzel bir bölümdü. Klaus'u bol bol görmek beni mutlu etti. Son sahneler bayağı iyiydi, aksiyonu yerindeydi.

Ne yazık ki dizi tatile giriyor. Sanırım noel tatili olsa gerek. Yeni bölüm Ocak ayının 17'sinde yayınlanacak.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

-Profesör Shane ve Bonnie, Jeremy'e yardım ettiler ve Jeremy artık Elena'yı öldürme dürtüsü hissetmiyor.

-Damon en sonunda Elena'yı özgür bıraktı bir işe yaradımı emin değilim ama Damon, sanırım Jeremy ile birlikte vampir avına çıkacaklar.

-Profesör Shane, tedaviyi bildiğini açıkladı ama tam yerini söylemedi.

-12 melezin sırrı ortaya çıktı meğerse Klaus kurban edecekmiş onları inanın çok oldum ama amacı nedir çözemedim.

-Amber başlarına iş açacak gibi duruyor. Caroline o nu etki altına aldığını sandı ama kız Jeremy'nin mine çiçekli bilekliğini takıyordu yani etki altına alınamıyor. Caroline tabi bunları bilmediği için onun yanında Stefan ile telefonda konuştu.

-Amber Lockwood mahzenine gitti Rabekah'ı kurtaracak ama bu nelere yol açar bilemem.

Rebekah'nın bir arkadaş edinmesine sevindim. Ayrıca benim Klaus'um ne kadar yalnız=((
Damon'da iyice 'Küçük Emrah' gibi oldu ya gelen vuruyo giden vuruyor. Stefan'a daüzülmüyor değilim. Yani Hep Elena, hep Elena.

Bölüm Müzikleri:Amy Stroup - Covering Your Tracks
Julian Casablancas - Christmas Treat
The Kicks - Me To The Mistletoe
The Waitresses - Christmas Wrapping
The Raveonettes - The Christmas Song
Sugar & The Hi Lows - Jingle Bells
Cary Brothers - O Holy Night
Bastille - Oblivion
Digital Daggers - Have Yourself A Merry Little Christmas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...