Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

27 Aralık 2012 Perşembe

Seviyor Sevmiyor - Heidi Betts

Bu, ortalama bir aşk düğümü hikâyesi değildir.

Jenna Langan, ne istediğini bilen biridir ve bunu haftalık örgü grubundaki en iyi arkadaşlarıyla paylaşır. Jenna'nın istediğine sahip olabilmesi için herhangi bir erkeğe ihtiyacı yoktur, yalnızca bir tanesi dışında... Bir polis olan Gage Marshall ile olan evliliğinin kötü bitmesi, her zaman hayalini kurduğu bebeğe sahip olamayacağı anlamına gelmemektedir. Şimdi, Jenna'nın en sevdiği fuları, yarım kalmış bu hikâyenin kahramanlarını birbirine yeniden bağlamaya başlayacaktır.

Gerçek aşk karmaşıktır. İlmek ilmek örmek gerekir.

Beklenmedik bir baştan çıkarma eylemi kabul edilebilir bir cazibe oyunudur, peki ya damızlık olarak kullanılmak? Hayır, teşekkürler. Bebek sahibi olmamak için Gage'in kendince nedenleri vardır ve evliliklerinin bitmesinden bu yana fikrini değiştiren bir şey olmamıştır. Ta ki Jenna bu düşünceyi onun aklına sokuncaya kadar. Şimdi Gage, eski eşi Jenna'nın hamile olup olmadığını öğreninceye dek onun yanından ayrılmayacaktır. Dahası, birlikte geçirdikleri zaman arttıkça Gage'in tüm nedenleri de bir bir kaybolacaktır.

Serinin ikinci kitabı 'Seviyor Sevmiyor' bitti. Çok eğlenceli buluyorum ben bu seriyi ya, güzel diyaloglar oluşturmuş yazar. Bazı yerlerde neredeyse kahkaha atacaktım. İlk kitabıda beğenmiştim ve en çok merak ettiğim hikayelerden biride Gage ve Jenna ikilisinindi. Tabiki hayal kırıklığına uğramadım gayet güzeldi.

Jenna, kuruyup gitmeden önce bir çocuk sahibi olmak istiyor. Öyle herhangi bir erkekten değil, hala deli gibi sevdiği eski kocasından. Arkadaşları Ronnie ve Grace hayin bir plan yapıyorlar. Bu plana göre Gage damızlık olarak kullanılacak. Bu plan tabiki içkinin etkisiyle oluşturulmuş, ertesi sabah bu konuyla ilgili konuşmaları çok komikti. Jenna, Gage'i damızlık olarak kullandı ama adam çocuk sahibi olmak istemiyor zaten ayrılmalarının bir diğer sebebide bu konu. Gage'in paranoya derecesinde korkuları var, bunları yazmayayım kitabı okuyup öğrenin bence.

Tabi planlar umulduğu gibi gitmiyor. Jenna, Gage'in çekip gideceğini düşünürken o hamile olup olmadığını öğrenene kadar yanına taşınmaya karar veriyor. Tabi bu süre bayunca birbirlerine neler yaptıklarını ve aslında ayrılmalarına nelerin sebep olduğunu sorgulamaya başlıyorlar.

Kitabımız her ne kadar Gage ve Jenna'nın üzerine kurulu olsada diğer karakterleride sık sık okuyoruz. Ronnie ve Dylan'ın ilişkileri gayet güzel devam ediyor deli gibi aşıklar birbirlerine. Grace ve Zac'e gelecek olursak offf çok fena şeyler oldu. Grace, Zac'in kendisini aldattığını öğrendi. Aslında her şey bir yanlış anlaşılmada olabilir. Grace'in geçirdiği sinir krizi sırasında yaptıklarınada çok güldüm bilmiyorum ama bir çok kadının yapabileceği şeyler olduğunu düşünüyorum ben de dahil yani böyle davranabilirdim o durumda olsaydım.

Kitabı tavsiye ediyorum arkadaşlar güzel bir seri, zaten ilk kitabı okuduysanız mutlaka bunuda okumalısınız. Umarım serinin son kitabınıda yakın zamanda okuma şansı bulabilirim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...