Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

19 Kasım 2012 Pazartesi

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 6


Ah işte hareketli bir bölüm. Bu bölümü sevdim gayet hoştu. Yine her zamanki gibi güzel süprizlerde yok değildi. Bu bölümün hoşuma gitmesinin bir diğer nedeni de tahmin edeceğini gibi Klaus'um un geri gelmiş olmasıydı. Bakalım gelecek bölüm neler olacak.


Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.
Elena, avcıyı öldürmüştü geçen bölümde ve sonunda hayaller görmeye başlamıştı nedenlerini bu bölümde öğrendik. Efendim avcıyı vampir öldürürse, dengeyi bozduğu ve avcının işini engellediği için hayaller görmeye başlıyor. Bu hayaller taki kendini öldürene yada yeni avcı bir vampir öldürene dek devam ediyor. Elena az daha Jeremy'i öldürecekti. 

Klaus olaya müdahele etti çünkü aynı şeyleri kendiside yaşamış fakat bizim sivri zekalılar Elena'yı Klaus'un elinden kaçırmaya çalışırken herşeyi ellerine yüzlerine bulaştırdılar. Elena ellerinden kaçmayı başardı ve iki kere kurtulmayı başardığı köprüye geri gitti, yüzüğünü nehre attı ve güneşi karşılamaya hazırlandı. Tabiki Damon hemen yanında bitti onu ikna etmeye çalıştı. Bunlar olmadan önce Damon ve Bonnie şu yeni profesörle bir konuşma yapıp bu olayı nasıl düzelteceklerini öğrendiler. 

Bu Profesörden de bir şeyler çıkacak hadi  hayırlısı. Jeremy'nin bir vampir öldürmesi gerekiyor. Ahh en güzeli Klause bunu öğrendi ve adamım herşeyi düzeltti. Sonu çok acayipti. Elena Stefan'a, Damon'a karşı olan hislerinin değiştiğini söyledi. Stefan'da artık yapamıyorum dedi, sanırım ayrılacaklar yazık üzüldüm Stef'e. Bu arada her ne kadar Klause benim desemde Caroline ile aralarında bir şeyler olmasını istiyorum ya ikiside çok şekerler. Onun sinyallerini alıyorum bakalım inşallah olur bir şeyler.

Bölüm Müzikleri:

The Heavy - Same Ol' 
Dum Dum Girls - Bedroom Eyes 
Oberhofer - Away Frm U 
Fay Wolf - The Thread Of The Thing 
A Fine Frenzy - It's Alive 
Aidan Hawken and Carina Round - Walking Blind
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...